חוות דעת קורקינט אינוקים לייט 2.0 / Inokim Light 2.0

Inokim Light 2.0

יצרן: אינוקים

דגם: לייט 2.0

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט אינוקים לייט 2.0: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה אינוקים לייט 2.0: עד 40 ק"מ
  •         משקל נשיאה מקסימלי של אינוקים לייט 2.0: עד 120 ק"ג
  •         זמן טעינה של אינוקים לייט 2.0 עד קבלת סוללה מלאה: 5-3 שעות בלבד
  •         משקל עצמי אינוקים לייט 2.0: 13 קילו
  •         אורך במצב פתוח: 110 ס"מ
  •         סוללה אינוקים לייט 2.0:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– סוללה: 36V/10.4Ah

  •         מנוע HUB קל לתחזוקה ואמין, מסוג BRUSHLESS
  •         גובה מוט טלסקופי: 97-62 ס"מ
  •         מערכת בלימה אחורית וקדמית
  •         צמיגים פנאומטים: קוטר 8.5 אינץ'
  •         מידות מצב פתוח: 106x110x47 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 96x37x18 ס"מ
  •         בנוי מאלומיניום חזק וקל מסוג T6-6061
  •         אחריות אינוקים לייט 2.0: שנה על ידי יבואן רשמי.
  •         מחיר אינוקים לייט 2.0: 4,990 ₪

 

ביקורות אינוקים לייט 2.0:

אינוקים לייט 2.0 הוא דגם קומפקטי וקל של חברת אינוקים – בלא פשרות בטכנולוגיה, בביצועים ובבטיחות. חברת אינוקים מציעה בלייט 2.0 איכות טכנולוגית ובטיחותית משופרת המתעלה על מתחריו של הדגם בשוק הקורקינטים החם. הלייט 2.0 מציג מערך יתרונות מרשימים בהם חברת אינוקים, בעלת סדרת הקורקינטים למבוגרים, מתפארת. העיצוב המשופר, המפרט הטכני המרשים ואיכות הנסיעה לאורך זמן הופכים את דגם הלייט 2.0 למוצר שבהחלט כדאי להתעכב עליו.

הנסיעה עם לייט 2.0 היא נסיעה נוחה ומהירה, כזו שמתאימה מאוד לרוכבים שזקוקים לאמצעי תחבורה ברמה יום יומית. כידוע, מי שמתעניין בקורקינטים, לרוב מחפש ניידות ויעילות. מהבחינה הזו האינוקים לייט 2.0 זוכה ליתרון משמעותי – נוח מאוד להיכנס עם הקורקינט לרכב או לחילופין למקם אותו בתא המטען של האוטובוס או הרכב, וגם הנסיעה איתו מעניקה תחושת נוחות מרבית.

ומה לגבי ירידה/עלייה במדרגות? האם יהיה נוח לבצע את הפעולות הללו עם הלייט 2.0? ובכן, גם מהבחינה הזו זוכה הלייט 2.0 בהמלצות לרוב. מבחינת משקל, משקלו של המכשיר סביר (13 ק"ג) כך שעלייה במדרגות איתו היא פעולה די קלה. אמנם אתם מתפשרים על בלימת זעזועים שיש בדגמים המתקדמים יותר, אבל הלייט 2.0 קל יותר ומספק יתרונות רבים אחרים.

במילים אחרות: כל זמן שהקורקינט פועל בצורה סדירה ותקינה – הוא פשוט מעולה!

 

המלצות לאינוקים לייט 2.0: קיפול ויציבות ברמה גבוהה!

היציבות שלייט 2.0 מספק בזמן הנסיעה הופעת חווית הרכיבה עליו למושלמת. הכלי זריז, מתקפל היטב, בעל בלימה כפולה (ולכן שוקל מעט יותר מהדגם הקודם), ממעט בתקלות (למעט פנצ'רים שנובעים בעיקר מנסיעה לא זהיר אך גם בעקבות הגלגל הצר) ובאופן יחסי קל להחליף ללייט 2.0 פנימית. הלייט 2.0 מספק מערכת בלמים קדמית ואחורית חדישה, מה שמבטיח רמת בטיחות גבוהה עוד יותר מזו שהייתה בעבר.

הקורקינט הממונע, שכידוע מיועד למבוגרים ונמכר מעל גיל 18, מספק תגובה מיידית המעניקה חווית נסיעה גבוהה, ובעיקר – אחראית ובטיחותית. הלייט 2.0 אמנם קומפקטי, אך בפועל הוא קשוח וחזק. הדגם הזה של חברת אינוקים מעניק תחושת ביטחון בנהיגה, דבר שמתבטא ביכולת שלו לעמוד באתגרים שונים שצצים במהלך הנסיעה. הלייט 2.0 מגיע כדגם משופר מבחינת עוצמת המנוע, כך שגם נסיעה מעט יותר מורכבת מבחינת תוואי דרך, תעבור בצורה חלקה, קלה ונעימה יותר.

בנוגע לחיי הסוללה, כדאי לשים לב לנקודה חשובה – טווח המרחק שכתוב בנתונים שהחברה מציגה הוא 40 ק"מ, אך למעשה הסוללה תספיק לכם רק לכ-30 ק"מ במהירות ממוצעת. כמו כן, הגלגלים של הלייט 2.0 הם לא הכי רחבים, מה שאומר שעליכם לנהוג בזהירות מרבית יותר בירידה ממדרכות או לפני פניות חדות. לכן, אם תכננתם לנסוע על 25 קמ"ש בפנייה חדה שמאלה – לא מומלץ שתעשו את זה עם הלייט 2.0.

 

ביקורת לייט 2.0: שלוש תוספות קטנות ומשמעותיות!

בין יתר יתרונותיו, הדגם המבריק של חברת אינוקים גאה ב-3 תוספות קטנות אך בעלות משמעות רבה לרוכב:

  1. רגלית-צד קפיצית.
  2. נורה אחורית.
  3. מגן מפני השפרצות.

שלושת המרכיבים הללו מסייעים ללייט 2.0 להעניק לכם מערך נוחות ובטיחות מושלם.

 

חוות דעת לייט 2.0: חווית נסיעה ועיצוב מרשים הולכים יחד

חברת אינוקים לא מסתפקת בעיצוב מינימליסטי, ומשכך הקורקינטים שהיא מייצרת חריגים בנוף הישראלי. שלא כמו הסגווי או השיאומי שמציגים עיצוב מינימליסטי, העיצוב של הלייט 2.0 הרבה יותר מוחצן וניכר לעין. את הלוגו של חברת אינוקים המתנוסס על גבי הכידון יהיה קשה לפספס, וגם מראה הגלגלים הוא קרבי וממותג.

ומה לגבי צבעים? באיזה צבעים ניתן להשיג את הלייט 2.0? ובכן, גם בתחום הזה חברת אינוקים לא חסכה באפשרויות: תכלת, שחור, ירוק זית, לבן וכתום – כל הצבעים הללו נמצאים במנעד אפשרויות הבחירה שלכם.

 

לסיכום חוות דעת על אינוקים לייט 2.0:

כיום בשנת 2021 רכב הוא אופציה די גרועה להתניידות. אם אתם משפחה שצריכה לקחת הרבה ציוד – שימוש ברכב הוא הגיוני, אך לכל אופציה אחרת – השימוש ברכב פעמים רבות מהווה חיסרון. עם רכב ניתן לעמוד בפקקים, לגרום לזיהום סביבתי, הוצאות שוטפות רבות של דלק וצריך להתרכז בנהיגה. הקורקינט, ובייחוד לייט 2.00 של חברת אינוקים, בא לספק לכם סל של יתרונות שיהפכו את השימוש ברכב ביום יום למשני.

אז מה כל כך מיוחד בדגם הזה? הלייט 2.0 הוא דגם אהוב מאוד שרבים משתמשים בו גם מחוץ לעיר. יתרונותיו של הלייט 2.0 באים לידי ביטוי ביכולת לקפל את הקורקינט לממדים קטנים בצורה נוחה, בחוויית נסיעה נוחה עם יכולת האצה והאטה שהופכים את הנסיעה לחלקה, בהיגוי דינאמי וזריז, באיכות החומרים מהם מורכב הקורקינט, בנראות חיצונית מרשימה ובעוד שלל יתרונות שטמונים במכשיר הנפלא הזה.

אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הלייט 2.0 – אל תהססו לפנות אלינו!