חוות דעת GreenBike Scooter X2 / גרין בייק X2

יצרן: GreenBike

דגם: X2

GreenBike Scooter X2

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט GreenBike Scooter X2: עד 25 קמ"ש עפ"י תקן
  •         טווח מרחק נסיעה GreenBike Scooter X2: עד 30 ק"מ*
  •         משקל נשיאה מקסימלי של GreenBike Scooter X2: עד 85 ק"ג
  •         זמן טעינה של GreenBike Scooter X2 עד קבלת סוללה מלאה: כשעתיים
  •         משקל עצמי GreenBike Scooter X2: 10.9 ק"ג
  •         סוללה GreenBike Scooter X2: סוללה עוצמתית V / 7.8Ah36
  •         קוטר גלגל: 8 אינץ'
  •         תקן: ישראלי, אירופאי
  •         אביזרים: משטח עמידה, קסדה, פנס אחורי ופנס קדמי
  •         שלדה: אלומיניום T6 6061
  •         בלמים: בלמים חשמליים (אינם דורשים טיפול)
  •         כידון מתקפל: V
  •         סוג מנוע: בראשלס
  •         אחריות: 12 חודשים
  •         מחיר GreenBike Scooter X2 : 2,690 

 

 המלצות GreenBike Scooter X2

המציאות המורכבת בכבישי ישראל ייצרה את הצורך הגדול בפיתוח של כלי תחבורה שיאפשרו להתנייד בקלות ובמהירות מאזור לאזור, בלא צורך לסבול מפקקים ועומסי תנועה מתמשכים. כך הלכו ונולדו להם הקורקינטים החשמליים, הסגוואים והאופניים החשמליים לסוגיהם. עבור מי שלא יודע, הקורקינטים החשמליים נעשו חוקיים בשנת 2016, ומיותר לציין שמאז הפופולריות והאהדה אליהם פשוט בנסיקה.

אז מי קהל היעד של הקורקינטים החשמליים? למען האמת קהל היעד מגוון מאוד, כך שנוכל למצוא בתוכו אנשי עסקים, מבוגרים, סטודנטים, בני נוער, אנשים שמחפשים פתרונות תחבורה יעילים ומשתלמים, אנשים שמחפשים פתרונות תחבורה שגם ידידותיים לסביבה, אנשים שמחפשים ליהנות מההתניידות ממקום למקום, ולמעשה – עם הקורקינטים של חברת גרין בייק, המטרות הללו פשוט ברות השגה.

 

חוות דעת GreenBike Scooter X2

גרין בייק היא חברה שמייצרת אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים. אחת התכונות שמאפיינות ביותר את החברה הזו, זו המסירות שלהם למוצרים אותם היא מייצרת. לכל המוצרים של חברת גרין בייק יש תווי תקן ישראליים ואירופאיים, הכלים שלהם מספקים מענה מושלם לרוכב הממוצע והם הופכים את הצורך בהתניידות לחוויה אמיתית. אחד הדגמים של החברה, ה-X2 זוכה לתגובות חיוביות רבות, אז בואו נאמר עליו כמה מילים.

 

ביקורת GreenBike Scooter X2 – משקל קל במיוחד!

הדגם X2 הוא למעשה אחד הדגמים הקלים שתוכלו למצוא. משקלו 10.9 ק"ג, מה שהופך אותו לנוח מאוד מבחינת התניידות. עם ה-X2 תוכלו פשוט לעלות לרכבת, לקפל את הקורקינט, להניח אותו מתחת למושב שלכם, להרכיב אותו בחזרה עם ההגעה לתחנה שלכם, ופשוט לנהוג עד ליעד שלכם במהירות. האמת, שגם בתוך מקומות סגורים, בדוגמת קניון, נוח מאוד להסתובב איתו. לעומת דגמי הקורקינט הרבים שקיימים בשוק כיום, ה-X2 באמת מספק מענה מושלם בהיבט הזה.

יחד עם זאת, חשוב לציין שלמרות "משקל הנוצה" של הקורקינט הזה הוא נותן תחושה של יציבות ועמידות. הסיבה לכך היא שלדת האלומיניום האיכותית שלו. בדומה לדגם הקודם בסדרה גם בדגם הזה צמיגי הכלי הם ללא תקרים (8 אינץ'), כאשר הסוללה היא סוללת בראשלס (ללא מברשות/פחמים) עם 36 וולט ו-7.8 אמפר. כשלוחצים על הבלמים הסוללה נטענת, וטווח הרכיבה על הכלי יכול להגיע עד ל-30 ק"מ.

הכלי יכול לשאת עד 85 ק"ג במהלך הנסיעה. כל משקל מעבר לכך אמנם לא ישבית לכם את הכלי, אך יהפוך אותו לפחות יעיל ועם השנים גם עלול לפגוע בתפוקה שלו. בהיבט הזה הכלי מעט יותר מצומצם מבחינת קהל היעד שלו, אך בסופו של דבר זו אחת המשמעויות של כלי קל מאוד.

 

GreenBike Scooter X2 – מחיר

אחד היתרונות הגדולים שכרוכים בשימוש בקורקינטים חשמליים, זה עלות התפעול והשימוש הנמוכה. עם קורקינט חשמלי לא תצטרכו לשלם ביטוח, לא תזדקקו לרישיון, לא תאלצו למלא מכלי דלק או לקחת את הכלי לטיפולים שוטפים יקרים. מלבד ההוצאות הללו, גם הוצאות הקנייה הראשונית נמצאות בפער משמעותי לעומת רכב, ובייחוד בקנייה של קורקינט של חברת גרין בייק. הקורקינטים של חברת גרין בייק נמכרים במחירים מאוד נוחים ביחס לדגמים שנמצאים כיום בשוק, ואם מתחשבים בתפוקה שהכלי הזה ייתן לכם – הרי שהמחיר יוצא משתלם עוד יותר.

 

חוות דעת בטיחות GreenBike Scooter X2

נושא הבטיחות בכביש, בייחוד כשמדובר על כלים דו גלגליים, הוא נושא חשוב מאוד. על מנת שתוכלו לחוש תחושת ביטחון עליכם לבחור כלי שבאמת יספק לכם את התחושה הזו. לכן, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת קורקינט זה נושא הבטיחות. דגם של קורקינט חשמלי איכותי נמדד בתקני הבטיחות המחמירים שלו, וחברת גרין בייק אמונה על הנושא הזה. יחד עם זאת, מלבד ההכרח לבחור דגם בטיחותי, שימו לב גם לאופן הנהיגה שלכם. היו זהירים, שימו לב למהמורות בדרך, ואל תשכחו לחבוש קסדה.