חוות דעת Mii2 Scooter yoo 2 / מי סקוטר יו 2

Mii2 Scooter yoo 2

יצרן: MII2

דגם: yoo 2

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט Mii2 Scooter yoo 2: עד 25 קמ"ש עפ"י תקן
  •         טווח מרחק נסיעה Mii2 Scooter yoo 2: 45 ק"מ*
  •         משקל נשיאה מקסימלי של Mii2 Scooter yoo 2: עד 120 ק"ג
  •         זמן טעינה של Mii2 Scooter yoo 2 עד קבלת סוללה מלאה: 5-3 שעות
  •         משקל עצמי Mii2 Scooter yoo 2: כ-17 ק"ג
  •         סוללה Mii2 Scooter yoo 2:
  •         סוללה עוצמתית 48v / 13Ah
  •         קוטר גלגל: 10 אינץ'
  •         שלדה: אלומיניום T6 6061
  •       בלם אחורי: דיסק 140 מ"מ
  •       בלם קדמי: דיסק 140 מ"מ
  •         מידות מצב פתוח: 105*55*116 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 105*21*42 ס"מ
  •         תאורה: פס לד בצדדים, אור אחורי וקדמי
  •         אחריות: 12 חודשים
  •         מחיר Mii2 Scooter yoo 2 : 5,850 ₪

 

חוות דעת Mii2 Scooter yoo 2

לפני שנתחיל לפרוט בפניכם את מירב התכונות שיש ל-Mii2 נקדים לציין שהוא פשוט כלי איכותי, נוח, מעוצב באופן מרשים, ועבר מתיחת פנים רצינית כולל מספר שדרוגים מעניינים. ל-Mii2 יש גלגלים בקוטר 10 אינץ'. הצמיגים הללו הם צמיגים אנטי פנצ'ר של CST. עובי הגומי כמעט כפול מעובי רוב הצמיגים, לכן הנסיעה מרגישה חלקה יותר, כאשר לפי נתוני היבואן סיכות וקוצים קטנים לא אמורים לנקב את הגלגל בקלות רבה, כפי שקורה בקורקינטים רבים. הג'אנטים עשויים סגסוגת שמכילה מגנזיום באחוזים גבוהים, כאשר ברוב הדגמים האחרים האלומיניום הוא האלמנט הבולט.

השלדה של ה-Mii2 עשויה מסגסוגת מגנזיום, מה שהופך אותו לקל יותר וחזק יותר. יחד עם זאת, ל-Mii2 מטבע הדברים יש גם חסרונות מסוימים, כמו גמישות פחותה ורגישות לחלודה. במסגרת היתרונות הגדולים שיש לכלי הזה, החסרונות הללו פשוט מתגמדים, כאשר במהלך השימוש בקורקינט הזה החולשות הללו גם לא אמורות לבוא לידי ביטוי.

 

מנוע שקט ונסיעה חלקה – המלצות Mii2 Scooter yoo 2

תאוצת המנוע חזקה וחלקה מאוד. המנוע של ה-Mii2 הוא ללא גיר ולכן הוא שקט יותר, ו"על הנייר" אמור להישחק פחות עם השימוש. ה-Mii2 עולה עליות בקלות וברובן הוא אף מצליח להמשיך להאיץ. בשונה מהדגם הקודם שהיה לו רק בלם דיסק אחורי, לדור החדש יש מעצורי דיסק בשני הגלגלים (הקדמי והאחורי), כאשר הבלימה חזקה ומדויקת יותר. יש לציין שהבלימה בדגם הזה היא גם חשמלית, משהו שהיה ברמה נמוכה יותר בדגם הקודם. vלחיצה על ידית הבלימה קלה ונוחה, שעה שהרפידות כמעט לא נוגעות בדיסק ולמעשה מתבצעת בלימה חשמלית מקדימה. את ההאטה הראשונית מבצעים על ידי פעולת האטה של המנוע.

 

סוללה פשוט מעולה! – המלצות Mii2 Scooter yoo 2

כיום נראה שבלימה חשמלית צריכה להיות כבר סטנדרט בכל קורקינט. הסוללה של ה-Mii2 היא סוללת LG מקורית, 48 וולט, מבחינת האמפרז' היא בעלת 13 אמפר ומספיקה לטווחי נסיעה ארוכים. שקע הטעינה שלו הוא בקדמת משטח העמידה, והטעינה מאוד שקטה לעומת כלים אחרים שמגיעים עם מטענים שכוללים מאוורר רועש. אנו ממליצים לשים לב שאתם לא שוכחים לסגור בטעות את שקע הטעינה, אחרת עלולים להיכנס אליו מים תוך כדי הנסיעה.

ה-Mii2 מרגיש יציב, נוח והמשקל מפוזר באופן אחיד. רואים שחשבו הרבה על מרכז הכובד ועל יציבות בנסיעה. ה-Mii2 מגיע עם משטח עץ רחב שאפשר לעמוד עליו בנוחות בלי פשרות על תנוחת הנסיעה. אפשר גם לרדת מדרגות של 10 ס"מ בלי בעיה, יתרון מעולה למעברי חצייה בהם יורדים ועולים. כושר הנשיאה שלו גם כן גדול מהרגיל – עד 120 ק"ג. 

את קיפול הקורקינט מתחילים עם משיכת הידית שנמצאת בקדמת משטח העץ. אם נדחוף את הכידון קדימה תוך כדי זה יעזור לפינים להשתחרר. גם השלדה וגם החלק שאבטח את הקיפול עשויים מיציקה אחת, הרכב שבעינינו עדיף. מומלץ לוודא שהפין נכנס עד הסוף. במידה ואתם רוצים לאבטח אותו יותר, תוכלו לדחוף ולחזק אותו קצת.

 

תאורה מרבית – ביקורת Mii2 Scooter yoo 2

לכלי יש שני פנסי לד, אחד קדמי ואחד אחורי. הקדמי לא משולב במערכת החשמל, משהו שכדאי שתדעו. הפנס האחורי הוא אוטומטי, כולל גם חיווי בעת בלימה. ברגע שלוחצים על הברקס נדלק אור נוסף. הידיות הן ארגונומיות לא שטוחות ממתכת, אלא עם גומי מפנק שתומך יפה ביד. הפעמון הוא פעמון בסיסי שמוטמע בתוך ידית הברקס. Mii2 עשו משהו מגניב שעוד לא ראינו אצל חברות אחרות. הם הדפיסו משטחי מניעת החלקה מיוחדים שמאפשרים לכל אחד לעצב את הנראות של הקרש איך שהוא רוצה ובצורה ייחודית.

אפשר לחורר את משטחי מניעת ההחלקה עם מחוררים תעשייתיים שהם הביאו, או לבחור מבין מעל 200 עיצובים שונים של משטחי מניעת החלקה מוכנים. נציין שזה ללא עלות והם מפנקים את הלקוחות שלהם בעין יפה.

 

שליטה מקסימלית על הכלי – ביקורות Mii2 Scooter yoo 2

הברקסים נמצאים כמובן בקדמת הכידון, כאשר הברקס השמאלי שולט על הגלגל האחורי, והברקס הימני שולט על הגלגל הקדמי. הקורקינט מגיע עם תצוגת LCD, אך המסך די קטן. במסך תוכלו לראות כמה נסעתם עד עכשיו, באיזו מהירות, וכן לעבור בין ההילוכים (יש 3 הילוכים חשמליים). לפי היבואן טווח הנסיעה הוא עד 27 ק"מ אם נוסעים בהילוך המהירות הראשון, ובהילוך המהירות השני אפשר להגיע עד טווח נסיעה של 45 ק"מ.

ניתן גם לעבור למצב של בקרת שיוט המאפשרת לבחור במהירות מסוימת ולהישאר עליה בלי להחזיק את ידית הגז לחוצה. כשרוצים לצאת מבקרת השיוט פשוט לוחצים שוב על הגז או על הברקס וזה מבטל את העניין, ממש כמו ברכב.

 

המלצות Mii2 Scooter yoo 2 – משקל שמאפשר התניידות

נעבור לשקילה – באמצעות משקל פיזי מצאנו כי הכלי שוקל כ-17 ק"ג. המשקל הזה מאפשר להתנייד עם הכלי ביד בצורה די נוחה. כמובן שקיימים דגמים קלים יותר, אך לנשיאה של הכלי לטווחים קצרים זהו משקל סביר בהחלט.

כמו ברוב הקורקינטים, כשהכידון אנכי למשטח העמידה זה יכול לגרום לקצת חופש בכידון. חיבור בצורת L יכול להיות מוגבל יחסית מבחינת עמידות. בנוסף כשמקפלים אותו ורוצים להניח אותו על הרצפה הוא לא לגמרי יציב. הגחון שלו יכול להשתפשף קצת לאורך זמן, מה שיכול לפגוע בצבע ואולי אפילו לחשוף אותו לחלודה שלא הייתם רוצים שתפגוש את הכלי שלכם. יחד עם זאת, חשוב לציין שהחסרונות הללו לא כל כך מורגשים במהלך השימוש.

 

סיכום חוות דעת Mii2 Scooter yoo 2

ה-Mii2 הוא פשוט כלי מעולה. ממש פיצחו כאן משהו מבחינת הממדים, היציבות, המשקל והעיצוב. הוא מאוד נוח לנסיעה ולשליטה, אפשר לנסוע איתו על מדרכות ושבילים, גם אם הם לא הכי מושלמים, ואתם לא תרגישו אי נוחות. הנסיעה מאוד חלקה ושקטה. עוד נתון שכדאי לציין – הרגישות בידית הגז מעולה, לינארית והכי חשוב – לא מפתיעה. ובקיצור: כלי מצוין.