חוות דעת שיאומי מי Electric Scooter Essential

יצרן: שיאומי

דגם: מי Electric Scooter Essential

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט Electric Scooter Essential: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה Electric Scooter Essential: עד כ-20 ק"מ לפי מפרט היצרן
  •         משקל נשיאה מקסימלי של Electric Scooter Essential: עד 100 ק"ג
  •         זמן טעינה של Electric Scooter Essential עד קבלת סוללה מלאה: כ-3.5 שעות
  •         משקל עצמי Electric Scooter Essential: כ-12 ק"ג
  •         סוללה Electric Scooter Essential:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– מתח סוללה: 183WH

– נפח סוללה: 5100Mah

– סוג סוללה: ליתיום

  •         קוטר גלגל: 8.5 אינץ'
  •         מידות מצב פתוח: 108X43X114ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 108X43X49 ס"מ

מה מקבלים באריזה?

  •         קורקינט M365
  •         מפתח T
  •         בורגי אלן לכידון
  •         צינורית ניפוח
  •         ספק כח
  •         הוראות הפעלה וכתב אחריות
  •         אחריות: 12 חודשים ע"י יבואן רשמי
  •         מחיר Electric Scooter Essential: 1,499 ₪

 

חוות דעת Electric Scooter Essential

הקורקינטים החשמליים של חברת שיאומי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, הם קורקינטים אלקטרוניים מתקפלים המציעים פתרונות ניידות מבריקים במחירים נוחים. הקורקינטים מיוצרים על ידי ניינבוט, החברה שמייצרת גם את קטנועי המותג סגוואי. בשורות הבאות נסקור את הדגם Electric Scooter Essential שהחברה משווקת. מוכנים? מתחילים.

אז ככה, ל-Essential יש עיצוב מתקפל רגיל בדומה לשאר הדגמים של חברת שיאומי. טווח הנסיעה של ה-Essential מגיע ל-20 ק"מ, במהירות מרבית של 20 קמ"ש. משקלו של הכלי עומד על 12 ק"ג והוא בעל צמיגים פנאומטיים. דגם זה גם מתגאה בבקרת שיוט, אורות קדמיים ואחוריים, בלמי E-ABS ואפליקציית טלפון (Mi Home). למעשה, המסגרת של ה-Essential זהה לזו של ה-M365.

 xiaomi me Essential

ביקורת עיצוב Electric Scooter Essential

הסוללה של ה-Essential ממוקמת בבסיס הכלי, כאשר המסגרת עצמה בנויה מאלומיניום. הכלי חזק ומנגנון הקיפול הפשוט מאפשר לקפל את הכלי או לפתוח אותו מחדש תוך שניות ספורות. למרבה הפלא, היציבות והחוזק של הכלי לא מייקרים את מחיר המוצר, שכן העלות שלו די נמוכה.

התצוגה ב-Essential דומה לזו של ה-M365 Pro כך שהיא מציגה את המהירות בה אתם נוסעים, את רמת הסוללה וכן את מצב הרכיבה. מצב הרכיבה מתחלק לשלוש אופציות: רגיל, הולכי רגל ומצב ספורט. הכפתור הימני בכידון הוא למעשה המאיץ, בעוד בצד השמאלי תוכלו למצוא את הבלם בדומה לאופניים רגילות. ל-Essential יש גם פעמון שלמען האמת הוא די מיותר, אך לא תוכלו להסיר אותו אם ברצונכם לשמור על הכלי מקופל.

אז מה עוד יש ב-Essential? הכלי מגיע עם נורת לד עוצמתית שהיא חלק מובנה בכלי. הנורה ממוקמת בחלק הקדמי של הידית לטובת רכיבה בלילה. היו רוכבים שהתלוננו על כך שהאור בקורקינטים של חברת שיאומי בהיר מדי, אך למען האמת נראה שהאור נותן עבודה מעולה. בנוסף לאור הזה בחלק האחורי של הקורקינט יש אור משופר שכאשר תבצעו בלימה האור יהבהב.

 

המלצות Electric Scooter Essential: חוויית נסיעה

אז מה לגבי חוויית הנסיעה? האם ה-Essential מספק חוויית רכיבה מהנה? נתחיל בכך שה-Essential הוא כלי קל לשליטה ומאוזן. במידה ואתם לא רגילים לרכב על כלים דו גלגליים ממונעים, סביר להניח שבפעם הראשונה שתרכבו על קורקינט חשמלי כלשהו הנסיעה תהיה מורטת עצבים. אין לכם מה לדאוג ולא להתעצבן על כך שמכרו לכם מוצר מקולקל, שכן התופעה הזו נפוצה ולרוב האנשים לוקח כמה נסיעות בשביל להתרגל לנסיעה בכלי החדש. מה שכן, ל-Essential יש תאוצה מעולה ובלימה יעילה וקלה.

בהיבט של חווית הנסיעה ה-Essential הוא ללא ספק קורקינט מוצלח, נוח למדי ואיכותי. אומנם חסרון בולמי הזעזועים לפעמים מורגש בכלי, עד שלפעמים הוא מגביל את השימוש בכלי לאזורים מסוימים בהם יש כביש חדש או שביל אופניים מסודר, ולא למסלולים מאתגרים יותר בהם יש הפרעות בדוגמת בורות, אבנים ושאר מכשולים שיהפכו את הנסיעה שלכם למורטת עצבים. בסיכומו של דבר, ה-Essential מבטיח להיות כלי הנהיגה האישי שלכם שיפיק ביצועים מעולים במחיר נוח למדי.

ביקורת Electric Scooter Essential: חוזק סוללה

לסוללה של ה-Essential יש קיבולת מעט יותר קטנה מאשר זו של ה-M365, מהירות מרבית של 20 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 20 ק"מ. חברת שיאומי טוענת שהיא שיפרה את איכות הסוללות. הדבר בא לידי ביטוי בכך שהטענה של ה-Essential תיקח פחות זמן מאשר הטענה של ה-M365. כמו כן תוחלת החיים של הסוללה אמורה להיות ארוכה יותר בדגם הזה. נראה כי תוחלת החיים של הכלי הוארכה בכך שהמכשיר מדווח על טעינה מלאה כאשר למעשה הוא הגיע רק ל-93% מהקיבולת שלו. עוד בעניין הסוללה, כאשר חיי הסוללה יורדים מתחת ל-5% הביצועים של הקורקינט יורדים בצורה ניכרת.

 

סיכום חוות דעת Electric Scooter Essential

קשיי התחבורה במדינת ישראל ידועים לכל. הכבישים עמוסים, הנהגים עצבניים ונסיעות קצרות הופכות להיות "מסע" של ממש. עד שמשרד התחבורה ימצא פתרון מספק למציאות הזו, האזרחים הפשוטים מוצאים לעצמם פתרונות משלהם בדמות רכיבה על קורקינטים חשמליים. הקורקינטים החשמליים מספקים ניידות מושלמת, כזו שחוסכת עלויות כספיות רבות שכרוכות בתחזוק רכב, מקצרת את זמני הנסיעה והופכת את התנועה בין הבית למשרד (ולהיפך) לחוויה נעימה הרבה יותר.

כמובן, כשמדברים על המלצות לקורקינטים ניידים, חשוב מאוד להגדיר מהו הצורך שלכם. אם טווח הנסיעה שלכם בינוני ה-Essential הוא כלי מצוין עבורכם. אמנם בפרמטרים מסוימים הדגם הזה של חברת שיאומי לא מוביל בשוק הקורקינטים החשמליים, אך עבור הרוכב הממוצע שזקוק לפתרון זמין ל"בעיית הקילומטר האחרון", הכלי הזה ללא ספק נותן מענה מושלם. הקיפול נוח ומהיר, הכלי זריז ונעים לרכיבה ופרקי הנסיעה ביום יפסיקו להוות לכם מטרד מעצבן. אז במידה וזה הצורך לו אתם זקוקים, ה- Essential ללא ספק עומד בקריטריונים שלכם.