חוות דעת Inokim Light MAX 2.0 / אינוקים לייט מקס 2.0

Inokim Light MAX 2.0

יצרן: אינוקים

דגם: לייט מקס 2.0

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט לייט מקס 2.0: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה לייט מקס 2.0: טווח מוגדל של עד 55 ק"מ*

*הערה: טווח הנסיעה נמדד במשקל 80 ק״ג במישור ללא עליות ובהילוך ראשון

  •         משקל נשיאה מקסימלי של לייט מקס 2.0: עד 100 ק"ג
  •         זמן טעינה של לייט מקס 2.0 עד קבלת סוללה מלאה: 5-3 שעות בלבד
  •         משקל עצמי לייט מקס 2.0: 13 ק"ג
  •         סוללה לייט מקס 2.0:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– סוללה: 36V/13.6Ah

  •         מנוע HUB קל לתחזוקה ואמין, מסוג BRUSHLESS
  •         גובה מוט טלסקופי: 97-62 ס"מ
  •         מערכת בלימה קדמית ואחורית
  •         צמיגים פניאומטיים: קוטר 8.5 אינץ'
  •         מידות מצב פתוח: 106x110x47 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 96x37x18 ס"מ
  •         בנוי מאלומיניום חזק וקל מסוג T6-6061
  •         אחריות אינוקים לייט מקס 2.0: שנה על ידי יבואן רשמי
  •         מחיר אינוקים לייט מקס 2.0: 5,190 ₪

 

ביקורות אינוקים לייט מקס 2.0

מדינת ישראל מובילה כיום את העולם בכל מה שקשור לפתרונות בתחום התחבורה החשמלית האישית. במציאות החיים בישראל בה עלייה לכביש עם רכב פרטי הופכת להיות עול; הן מבחינת הפקקים ועומסי התנועה, והן מבחינת ההוצאות השוטפות שכרוכות בתחזוק רכב, עולמם של כלי התחבורה הדו גלגליים הולך ומקבל מקום של כבוד. מהאופניים המסורתיים הפשוטים, דרך האופניים החשמליים, ועד הקורקינטים החשמליים למבוגרים – כולם יחד מסייעים להתמודד עם מציאות החיים בכבישים ובמציאת פתרונות יעילים להתניידות שוטפת.

היצע הקורקינטים החשמליים כיום מציג דגמים לרוב, כאשר בתוך השוק ניתן למצוא דגמים מחברות גדולות ומוכרות, לצד דגמים מחברות פחות פופולריות. הלייט מקס 2.0 נמצא גם הוא בין רשימת הקורקינטים החשמליים האיכותיים שחברת אינוקים הביאה לשוק, והיתרונות שלו בשטח מצביעים על כלי יעיל ואיכותי. רוצים לשמוע עוד קצת על הלייט מקס 2.0? פשוט המשיכו לקרוא.

 

חוות דעת: אינוקים לייט מקס 2.0

אינוקים לייט מקס 2.0 מאופיין בקומפקטיות וביכולת הנשיאה הקלה שלו. יחד עם העובדה שחברת אינוקים השקיעה משאבים רבים בהיבט הזה, היא לא התפשרה כלל בכל מה שקשור לבטיחות, ביצועים וטכנולוגיה. גם בדגם הזה חברת אינוקים מציעה כלי עם מערך יתרונות ושכלולים מרשים, כזה ששווה מאוד להתעכב עליו. בדגם זה אנו מוצאים עיצוב משופר, מפרט טכני מעניין וחוויית נסיעה לאורך זמן שכולם יחד הופכים את הלייט מקס 2.0 לכלי תחבורה יעיל שעשוי להיות הפתרון האידאלי עבורכם.

 

המלצות אינוקים לייט מקס 2.0: טווח נסיעה מוגדל!

במידה ואתם קוראים את חוות הדעת על האינוקים לייט מקס 2.0, ככל הנראה אתם מחפשים אמצעי תחבורה קל, נייד וכזה שיאפשר לכם להתנייד בנוחות בין תחנת הרכבת למקום עבודתכם, או בין מחלקה אחת למחלקה אחרת בקמפוס הלימודים בו אתם שוהים. ובכן, האם הלייט מקס 2.0 יעניק לכם את הצורך הזה?

התשובה היא: כן, ובגדול. סוג הקהל שייהנה מאוד מהלייט מקס 2.0 הוא זה שזקוק לאמצעי תחבורה ברמה היום יומית והשוטפת, לנסיעות בטווחים בינוניים ואף יותר. כפי שבוודאי שמתם לב הלייט מקס 2.0 מגיע עם טווח מרחק מוגדל של עד 55 ק"מ, מה שנותן לו יתרון ברור על פני דו גלגליים חשמליים רבים בשוק המוגבלים לטווח של עד 40 ק"מ.

 

ביקורת אינוקים לייט מקס 2.0 – משקל מופחת, ניידות

משקלו של האינוקים לייט מקס 2.0 יחסית קל (13 ק"ג) לעומת דגמים אחרים בשוק בעלי משקל כבד יותר. יתרון זה מאפשר לכם לקפל את הקורקינט בקלות, להכניס אותו לתא המטען של הרכב או האוטובוס, או למקם אותו מתחת לרגליכם ברכבת ופשוט להתנייד איתו עד התחנה הבאה. כשתרדו מאמצעי התחבורה ביעד שלכם, תוכלו פשוט לקחת את האינוקים לייט מקס 2.0, לפתוח אותו מחדש ולצאת לנסיעה נוחה ונעימה עד היעד הסופי שלכם.

כפי שציינו, מכיוון שאתם עתידים למצוא את עצמכם מקפלים את הקורקינט לעיתים קרובות, ייתכן מאוד ותצטרכו לקפל אותו גם טרם ירידה במדרגות בקניון או בכל מקום אחר בו קיים גרם מדרגות. בסופו של דבר, משקלו של האינוקים לייט מקס 2.0 מאפשר לעלות עם הקורקינט בצורה די נינוחה.

כאן המקום לציין שחלק מהעובדה שהאינוקים לייט מקס 2.0 זוכה למשקל נמוך, נובע מכך שאין בו מנגנון של בלימת זעזועים – מה שקיים בחלק מהדגמים האחרים, אך באותה מידה מקפיץ להם את המשקל בכמה קילוגרמים.

 

המלצות אינוקים לייט מקס 2.0: חוויית נסיעה גבוהה!

היציבות של האינוקים לייט מקס 2.0 מספקת במהלך הנסיעה חוויית רכיבה מדהימה. הכלי מתקפל היטב, זריז, מגיב בצורה טובה, בעל בלימה כפולה ולמעט בעיות של פנצ'רים שנובעות בעיקר מחוסר זהירות במהלך הנהיגה – הכלי ממעט בתקלות. בנוסף, ללייט מקס 2.0 יש מערכת בלמים חדישה (קדמית ואחורית) – אבזור נוסף שמעניק לכם בטיחות נוספת.

ביחס לטווח מרחק הנסיעה – כפי שבוודאי שמתם לב, אינוקים בחרה בדגם הזה לשדרג את טווח מרחק הנסיעה ל-55 ק"מ. אולם, כאן המקום לסייג את המרחק הזה: טווח זה נמדד בהנחה שאתם שוקלים 80 ק״ג, נוסעים במישור (ולא בעליות) ונוהגים בהילוך ראשון (מהירות של כ-6 קמ"ש). אמנם המרחק על הנייר גדול יותר, אך הסייגים הללו מאפילים מעט על היתרון שיש לכלי הזה.

ומה לגבי הגלגלים? ובכן, הגלגלים של הלייט מקס 2.0 (8.5 אינץ') אינם הגלגלים הרחבים ביותר שתמצאו היום בשוק, ומשכך עליכם לנהוג ביתר זהירות בעיקר בפניות חדות, בירידה ממדרכות גבוהות וכן להיזהר מפני בורות. נהיגה בלתי זהירה עלולה להוביל אתכם להחליף גלגל לעיתים תכופות.

 

המלצות לייט מקס 2.0: 3 תוספות חדשות ומשמעותיות

בין כלל היתרונות שהלייט מקס 2.0 גאה בהם, תוכלו למצוא עוד 3 תוספות קטנות שעשויות להיות יעילות מאוד לרוכב במהלך התנהלותו השגרתית:

  1. נורה אחורית.
  2. מגן מפני השפרצות.
  3. רגלית-צד קפיצית.

שלוש התוספות הללו מסייעות ללייט מקס 2.0 להעניק לכם מערך בטיחות ונוחות מושלם.

 

סיכום חוות דעת אינוקים לייט מקס 2.0:

העובדה שבשנת 2021, במקומות רבים בארץ התניידות עם רכב למקום העבודה עשויה להיות סבל מתמשך, כבר מזמן איננה חידוש גדול. בשל כך, הדגמים החשמליים של חברת אינוקים מהווים משב רוח מרענן שהופך את הנסיעה לעבודה, לסידורים, לפגישות או סתם לטיול ממונע באוויר הפתוח לחוויה של ממש.

הלייט מקס 2.0 מספק לרוכבים עליו מערך שירותים מתקדם כמעט בכל קנה מידה. הכלי זריז ונייד, מעוצב היטב, בעל 5 צבעים לבחירה, בטיחותי ובעל טווח נסיעה רב. ובקיצור, המחיר של האינוקים לייט מקס 2.0 ללא ספק מצדיק את השירות אותו הוא מספק.

לרכישת אינוקים לייט מקס לחצו כאן