Inokim OX /OX אינוקים

inokim ox

יצרן: אינוקים

דגם: ox

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט ox: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה ox: טווח מוגדל של עד 60 ק"מ*

*הערה: טווח הנסיעה נמדד במשקל 70 ק״ג במישור ללא עליות בהילוך ראשון

  •         משקל נשיאה מקסימלי של ox: עד 120 ק"ג
  •         זמן טעינה של ox עד קבלת סוללה מלאה: כ-6 שעות
  •         משקל עצמי ox: 26 ק"ג
  •         סוללה ox:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– סוללה: סוללת ליתיום ION בטכנולוגיה חדשנית – 48v

  •         מנוע HUB קל לתחזוקה ואמין, מסוג BRUSHLESS
  •         גובה מוט טלסקופי: 97-62 ס"מ
  •         מערכת בלימה קדמית ואחורית
  •         צמיגים פניאומטיים: קוטר 10 אינץ'
  •         הספק מנוע – W250 (ללא גיר).
  •         מידות מצב פתוח: 128x120x58ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 120x58x58 ס"מ
  •         בנוי מאלומיניום חזק וקל מסוג T6-6061
  •         אחריות אינוקים ox: שנה על ידי יבואן רשמי.
  •         מחיר אינוקים ox: 8,700 ₪

 

 

המלצות אינוקים OX

עולם הכלים הדו גלגליים הולך ותופס תאוצה בחברה הישראלית. בימים טרופים בהם נסיעה קצרת טווח בכביש הופכת להיות מעמסה ממשית, עולם התחבורה משנה את פניו וצועד לכיוונים מרתקים ויעילים. הכבישים במדינת ישראל עמוסים בחלק רב משעות היום, והפקקים משפיעים בצורה משמעותית על מצב הרוח של הנהגים. על מנת להתמודד עם המציאות הזו מתחילים להתגבש אפיקים שונים – תחבורה ציבורית מוגברת, רכבות, כלים דו גלגליים וכמובן – קורקינטים חשמליים.

עד שיימצא פתרון אמיתי למצב הזה, קורקינטים חשמליים מהווים פתרון אידאלי למצב – הם קלים, מהירים, נוחים ופשוט עושים את העבודה. כשמדובר על קורקינטים חשמליים, קשה שלא להתייחס לקורקינטים שחברת אינוקים מציגה לראווה. אז אם עוד לא שמעתם על הדגם OX של חברת אינוקים, המאמר הבא נועד עבורכם.

 

ביקורת אינוקים OX

לא צריך להיות גאון גדול או מומחה לכלים דו גלגליים כדי לזהות את הקורקינטים של חברת אינוקים. העיצוב הספורטיבי והאיכותי שמשותף לכל הכלים אותם ייצרה החברה עד היום, פשוט קשה לפספוס. לאחר שהשיקה החברה סדרת דגמים של קורקינטים חשמליים זה הזמן לעמוד על טיבו של אחד הדגמים החדשים ביותר של החברה: ה-OX, הדגם הספורטיבי שמותאם לכביש ולשטח.

בדגם OX חברת אינוקים שמה לה למטרה להביא בשורה חדשה לעולם הכלים הדו גלגליים: כלי אידאלי שמשלב בצורה מופלאה בין עמידות שטח לבין עוצמה, זאת בלי להתפשר על הסטנדרטים של חברת אינוקים: סטייל, קומפקטיות ויעילות אנרגטית מתקדמת ביותר. ה-OX גאה ביתרון קיפול מהיר שללא ספק מעניק לו נקודות זכות משמעותיות בעולם הקורקינטים בישראל. כידוע, מי שפונה לעולם הקורקינטים מחפש יעילות, בטיחות וקומפקטיות – כאשר את כל אלה ה-OX מספק בצורה מעוררת השראה.

 

חוות דעת אינוקים OX – מנוע חשמלי עוצמתי ושקט!

המנוע אחראי בצורה משמעותית על חוויית הנסיעה – בין אם ביכולת של הכלי להתמודד עם מצבי נסיעה מאתגרים, ובין אם ברמה הפשוטה ביותר בדוגמת נסיעה שקטה ללא רעשים מיותרים. אז היכן עומד האינוקים OX בעניין הזה? ובכן, המנוע החשמלי של ה-OX מספק עוצמה ושקט מופתי, וחלוקת אנרגיה מוגברת וחכמה לגלגל האחורי. באמצעות מנוע של 250W הפועל באמצעות סוללת ליתיום-יון איכותית, הרוכבים על הכלי נהנים ממומנטום חזק ומטווח נסיעה מוגדל המגיע עד ל-60 ק"מ (!).

אם אתם מחפשים סימון זיהוי ל-OX, החברה כבר דאגה שלא תפספסו אותו – גלגל המנוע של הכלי מעוצב בדוגמת מבער מטוס, זאת בשביל לשקף לכם את עוצמת הכלי.

 

המלצות אינוקים OX – זוכה תחרות בין לאומית

במידה וכל היתרונות הללו לא מספיקים לכם, בואו נמשיך לדבר על יתרונותיו הגדולים של ה-OX. דגם זה מחזיק בשיכוך מלא המביא ליציבות גבוהה, והוא נושא גם פטנט ייחודי שנמצא במערכת המתלים.

האם האינוקים OX מקבל פידבקים חיוביים ברחבי העולם? שימו לב לנתון הבא: במהלך שנת 2018 זכה ה-OX, בתחרות יוקרתית בין-לאומית שנתית (Red Dot) שבוחנת חדשנות טכנולוגית-עיצובית. בשנה זו השתתפו בתחרות אלפי מוצרים שבאו מ-59 ארצות. צוות מומחים בחן כל מוצר בצורה פרטנית, עד שה-OX קיבל הוקרה בתצוגת Red Dot Design Museum – המוזיאון הגדול ביותר בעולם, השוכן בסינגפור, ומתמחה בעיצוב עכשווי. ללא ספק מרשים.

 

ביקורת אינוקים OX: תפעול וחווית נסיעה

המעבר מהליכה ברגל לרכיבה על קורקינט חשמלי הוא מעבר משמעותי. רבים האנשים שחוו את המעבר הזה ולא מצליחים להבין כיצד הם הסתדרו בלי הקורקינט החשמלי לפני כן. כשתתחילו את השימוש ב-OX תחוו נסיעה חלקה, יעילה, עוצמתית ומהנה שפשוט הופכת את "בעיית הקילומטר האחרון" המפורסמת, ואף כל נסיעה שגרתית לסידורים או פגישות עסקים, לפשוטים הרבה יותר.

כפי שבוודאי שמתם לב הגלגלים של ה-OX הם די מסיביים (10 אינץ'), כך שבכל מה שקשור לאחיזה של הכלי על גבי הכביש תוכלו להיות בטוחים שתקבלו תחושת ביטחון גבוהה. בנוסף לכך, גם כאשר תבצעו עצירות חזקות בפניות או כשתתחילו האצה – הכלי פשוט יישאר יציב מבלי להחליק. היציבות של ה-     OX באה לידי ביטוי גם בימות החורף. כמובן שאיננו ממליצים לרכב על הכביש כשבחוץ מתחוללת סערה או שהכביש מוצף במים, אך בזכות סוג הגלגלים של ה-OX הכלי נותר חזק ויציב גם בשעה שהכביש מעט רטוב.

 

ביקורות אינוקים OX – מהם היתרונות של קורקינט חשמלי 48V?

כפי שבוודאי שמתם לב ה-OX ניחן בסוללה חשמלית בעלת מתח חשמלי של 48V. מי שמבין את משמעות הנתון הזה וודאי מזהה בו יתרון גדול. אז בואו נדבר על מה נותנת לכם כזו סוללה:

עוצמה בעליות – עם סוללת 48V ה-OX זוכה לעוצמה הרבה יותר גדולה בעליות תלולות וקטנות. בזכות העוצמה של המנוע והזרם החשמלי שמוזרם למנוע מהסוללה, הקורקינט יכול לשמור על רף מהירות גבוה גם בעליות – דבר שלא יתאפשר לקורקינטים חשמליים בעלי מתח חשמלי נמוך יותר.

מהירות גבוהה – קורקינט בעל סוללת 48V יספק לכם מהירות נסיעה גבוהה בצורה משמעותית מזו של כלי רכיבה חשמלי בעל 24V או 36V, לצורך העניין.

יכולת נשיאת משקלים גבוהים יותר – גם בהיבט הזה ה-OX זוכה ליתרון חשוב. במידה ולא ידעתם, ככל שהמתח החשמלי גבוה יותר כך יוכל הקורקינט החשמלי לספק ביצועים גבוהים יותר, אפילו במציאות בה הרוכב הוא בעל משקל גבוה. עוצמת המנוע והסוללה מאפשרת לכלי להביא את יכולותיו החזקות גם במצבים כאלה.

 

סיכום המלצות אינוקים OX:

בכל פעם שחברת אינוקים משיקה דגם חדש היא מצליחה להצית בנו את הדמיון מחדש. בצורה עקבית החברה משיקה דגמים משופרים, מפיקה לקחים ומציגה יתרונות משמעותיים בכלים אותם היא מוכרת – זריזות תגובה, מהירות, חווית נסיעה, יציבות ואסתטיקה, אלה הם חלק מהיתרונות המרכזיים שתוכלו למצוא בדגמים השונים של חברת אינוקים.

בימים בהם נסיעה בכביש פקוק הפכה להיות מייגעת, נסיעה בקורקינטים חשמליים הופכת להיות הטרנד החם של אנשים רבים. מלבד היתרון הגדול מבחינת חיסכון הזמנים, הרי שגם בהיבט הכלכלי נסיעה בקורקינט חשמלי עשויה להיות רווחית. עם קורקינטים חשמליים אתם לא מזהמים את הסביבה ויחד עם זאת חוסכים עלויות רבות שכרוכות בתחזוק של רכב. עם יתרונותיו הרבים של ה-OX תוכלו לנסוע לתחנת הרכבת, לקפל את הקורקינט במהירות, להניח אותו לידכם במהלך הנסיעה, לפתוח אותו בקלות ולנסוע מתחנת הרכבת עד היעד הסופי בנוחות מקסימלית.

אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על האינוקים OX – אל תהססו לפנות אלינו! 

לרכישת אינוקים OX חדש