חוות דעת Inokim Quick 3 SUPER / אינוקים קוויק 3 סופר

יצרן: אינוקים

דגם: קוויק 3 סופר

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט קוויק 3 סופר: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה קוויק 3 סופר: עד 40 ק"מ
  •         משקל נשיאה מקסימלי של קוויק 3 סופר: עד 120 ק"ג
  •         זמן טעינה של קוויק 3 סופר עד קבלת סוללה מלאה: 6-4 שעות בלבד
  •         משקל עצמי קוויק 3 סופר: 16.5 ק"ג
  •         סוללה קוויק 3 סופר:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– סוללה: Lithium Ion 48V, הספק של 13 אמפר

  •         מנוע HUB קל לתחזוקה ואמין, מסוג BRUSHLESS
  •         גובה מוט טלסקופי: 97-62 ס"מ
  •         מערכת בלימה TEKTRO עם בלם דיסק אחורי
  •         צמיגים פניאומטיים: קוטר 10 אינץ'
  •         מידות מצב פתוח: 118x115x48 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 110x26x24 ס"מ
  •         בנוי מאלומיניום חזק וקל מסוג T6-6061
  •         אחריות אינוקים קוויק 3 סופר: שנה על ידי יבואן רשמי
  •         מחיר אינוקים קוויק 3 סופר: 5,890 ₪

 

חוות דעת אינוקים קוויק 3 סופר

רבות מדובר בכלי התקשורת ובשיח הציבורי על קשיי התחבורה במדינת ישראל. עומסי התנועה הרבים הופכים את השימוש בכלי הרכב ל"עול", כאשר נסיעה קצרה הופכת להיות סבל מתמשך. עקב המצב הזה רבים מאזרחי ישראל בוחרים לשנות דפוסי התניידות, במקום להתלונן ולכעוס על המצב הקיים. תחבורה ציבורית, רכבות, אופניים רגילים ואופניים חשמליים, ובשנים האחרונות – הקורקינטים החשמליים, כל אלה ועוד לוקחים חלק משמעותי מתהליך מתמשך ומבורך שהופך את ההתניידות של אזרחי ישראל לפשוטה ונוחה פי כמה.

במידה ואתם משפחה שזקוקה לציוד רב – שימוש ברכב, למרות החסרונות שיש בו, הוא שימוש ברור והגיוני. אך לכל שימוש אחר, אנו ממליצים לכם לבדוק שוב האם בחירה באמצעי תחבורה נייד יותר, בדוגמת קורקינט חשמלי, איננה בחירה נכונה יותר עבורכם.

אז מה החסרונות של נסיעה ברכב? עמידה ממושכת בפקקים, זיהום סביבתי רב, הוצאות שוטפות יקרות (דלק, ביטוחים, טיפולים שוטפים ועוד) וצורך בריכוז גבוה במהלך הנהיגה. הקורקינטים של חברת אינוקים, ובייחוד הדגם היוקרתי שיצא בשנת 2021 – אינוקים קוויק 3 סופר, באים לספק לכם חוויית נסיעה שתחסוך לכם זמן וכסף ותעניק לכם חווית נסיעה חלקה ומהנה.

 

המלצות: למי אינוקים קוויק 3 סופר מתאים?

  1. הייטקיסטים

ניקח לדוגמא הייטקיסט שעובד באזור המרכז ורוצה להגיע למשרד שלו בשעה 8:00 בבוקר. מי שמכיר מקרוב את כבישי המרכז בשעות האלה, יודע שנסיעה ברכב למשרד של מיודענו, ככל הנראה, לא תהיה "תענוג גדול" בשבילו – לא מבחינת חווית הנסיעה ולא בהיבט של מציאת חנייה. לעומת זאת, שימוש בקורקינט קוויק 3 סופר יכול לשנות לגמרי את כל התהליך הזה. עם קוויק 3 סופר תוכלו להגיע למשרדכם בבוקר בנחת, מבלי לבזבז זמן על פקקים וחיפושים אחר מקומות חנייה. את הקורקינט תוכלו לקפל בקלות, להכניס אותו למשרד, לצאת איתו לפגישות, סידורים או ארוחת צהריים – וכל זה במהירות, בקלות ובעלות אפסית.

ובקיצור, כל הייטקיסט שמעוניין לייעל את התנועה שלו יעריך מאוד את אינוקים קוויק 3 סופר.

 

  1. סטודנטים

עולמו של הסטודנט כולל תזוזה רבה – החל בהגעה מביתו למוסד הלימודים, דרך התניידות בתוך הקמפוס עצמו, וכלה בהגעה חזרה לביתו. עבור סטודנטים שמעוניינים להקל על שגרת יומם, אינוקים קוויק 3 סופר עשוי להיות פתרון אולטימטיבי לתחבורה נוחה ויעילה.

 

  1. לאנשים שמחפשים כלי קל בעל עוצמה

כאמור, שימוש באינוקים קוויק 3 אינו דורש ביטוח או רישוי, וגם לא הוצאות של דלק וחניה. והאמת? גם החשש מגניבות פוחת משמעותית בכלי מסוג זה. ובקיצור, אינוקים קוויק 3 מעניק לתושבים של הערים הגדולות חופש אורבני ומסוגלות לצלוח גם עליות קשות ביותר.

 

  1. לנוסעי רכבת

רכבת ישראל נותנת גם היא מענה טוב לעומסי התנועה בכבישים. אך מה קורה בטווח שבין הבית שלכם לרכבת, ובין הרכבת למקום העבודה שלכם? בשביל טווחים כאלה (ואף יותר) הקוויק 3 סופר נועד. הקורקינט המתקדם של חברת אינוקים מציע ניידות גדולה, שתדרוש מכם פעולות מינוריות: לעלות לרכבת, לקפל אותו, להניח אותו מתחת למושב, וכשאתם מגיעים לתחנת היעד – פשוט לפתוח אותו ולנסוע ליעד הסופי שלכם. וכן, זה באמת קל ופשוט כמו שזה נשמע.

 

ביקורת אינוקים קוויק 3 סופר: תפעול וחווית נסיעה

אז במידה ואתם רגילים ללכת ברגל או לנוע בתחבורה ציבורית, מיד כשתתחילו את השימוש בקוויק 3 סופר לא תבינו איך הסתדרתם עד עכשיו בלעדיו. הכלי מציג עמידות גבוהה, עוצמה רבה, ומהירות משופרת ועקבית יותר מאשר אלו שתמצאו בדגמים הקודמים של חברת אינוקים.

הגלגלים של הקוויק 3 סופר מסיביים (קוטר: 10 אינץ'), הן מבחינת הרוחב והן מבחינת הגודל, ובכל מה שקשור לאחיזה בכביש הכלי מספק תחושת ביטחון מרבית. פרט לכך, הכלי אינו מחליק בעת עצירה בפניות (אפילו עצירות חזקות) או בשלבי האצה (אפילו מאפס). ומה קורה בחורף? האם רטיבות הכביש משפיעה על הכלי? האמת היא שגם בהיבט זה הקוויק 3 סופר מספק אחיזה נהדרת על הכביש, בעיקר הודות לסוג הגלגלים שלו.  

 

אבזור אינוקים קוויק 3 סופר: חוות דעת

מערכת הנסיעה והאבזור של קוויק 3 סופר פרקטיים מאוד. לכלי יש גלאי אור שבאופן אוטומטי מדליק את הפנסים והצג בחושך. כמו כן, לכלי יש הבהוב אוטומטי בשעה שמבצעים עצירה באמצעות הבלם האחורי. אמנם האינדיקציה של הכלי ביחס לאחוז הסוללה איננה הכי מדויקת, אך באמצעות איפוס הקילומטראז' באופן ידני לאחר כל טעינה, ניתן להתגבר על הבעיה הזו.

מלבד זאת, קיים לכלי פיצ'ר מאוד שימושי לכבישים ארוכים – באמצעות לחיצה על לחצן ההאצה במשך 10 שניות תוכלו לקבוע לכלי מצב נסיעה אוטומטי.

ומה לגבי הפנס הקדמי? ובכן, מדובר על פנס חביב למדי, אך נראה שהוא אינו מספיק לנסיעה באזורים פחות מוארים.

 

חוות דעת קוויק 3 סופר: חווית נסיעה ועיצוב מהפנט

חברת אינוקים ידועה בהשקעה שלה בתחום האסתטי של הכלים. גם בדגם קוויק 3 סופר העיצוב איננו מסתפק בהשקעה מינימליסטית, מה שהופך אותו לכלי מיוחד בנוף הישראלי. לעומת דגמי קורקינט אחרים, הקוויק 3 סופר מושך את העין בין רגע. את הלוגו של חברת אינוקים המתנוסס על גבי הכידון יהיה לכם קשה לפספס, וגם מראה הגלגלים מציג קרביות ומיתוג.

באיזה צבעים ניתן להשיג את הקוויק 3 סופר? ובכן, גם בתחום הזה חברת אינוקים לא חסכה באפשרויות: תכלת, שחור, ירוק זית, לבן וכתום – כל הצבעים הללו נמצאים במנעד אפשרויות הבחירה שלכם.

 

סיכום חוות דעת על אינוקים קוויק 3 סופר

כפי שבוודאי התרשמתם, הקוויק 3 סופר שיצא לשוק בשנת 2021, מציג מערך יתרונות מרשים ומשודרג. אמנם המחיר של הקוויק 3 סופר יחסית יקר, אך הרוכבים עליו מעידים שהוא פשוט שינה להם את איכות החיים. חברת אינוקים שידועה בקרב הציבור בזכות הכלים האיכותיים שהיא מייצרת, מציעה בקוויק 3 סופר את כל מה שאנחנו צריכים בשביל נסיעה שקטה ונוחה יותר.

אז אם אתם הייטקיסטים, סטודנטים, אנשים שמסתובבים הרבה בעיר או נוסעים ברכבת לעתים תכופות – הקוויק 3 סופר יכול להיות פתרון מושלם עבורכם.

לרכישת אינוקים קוויק 3 סופר לחצו כאן