חוות דעת Inokim Quick 4 / אינוקים קוויק 4

יצרן: אינוקים

דגם: אינוקים קוויק 4

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט קוויק 4: עד 25 קמ"ש

 טווח מרחק נסיעה קוויק 4: טווח מוגדל של עד 50 ק"מ*

*הערה: טווח הנסיעה נמדד במשקל 70 ק״ג במישור ללא עליות ובהילוך ראשון

  •         משקל נשיאה מקסימלי של קוויק 4: עד 80 ק"ג
  •         זמן טעינה של קוויק 4 עד קבלת סוללה מלאה: כ-6 שעות
  •         משקל עצמי קוויק 4: 21.5 ק"ג
  •         סוללה קוויק 4:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– סוללה: סוללת ליתיום ION בטכנולוגיה חדשנית – 48v

  •         מנוע HUB קל לתחזוקה ואמין, מסוג BRUSHLESS
  •         גובה מוט טלסקופי: 97-62 ס"מ
  •         מערכת בלימה קדמית ואחורית
  •         צמיגים פניאומטיים: קוטר 10 אינץ'
  •         הספק מנוע – W250 (ללא גיר).
  •         מידות מצב פתוח: 120x113x57ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 110x25x55 ס"מ
  •         בנוי מאלומיניום חזק וקל מסוג T6-6061
  •         אחריות אינוקים קוויק 4: שנה על ידי יבואן רשמי
  •         מחיר אינוקים קוויק 4: 6,990 ₪

 

 

ביקורות אינוקים קוויק 4

ככל שחולפות השנים מתקבל הרושם כי חברת אינוקים לא מפסיקה להפתיע אותנו מחדש. חברת אינוקים, יצרנית ישראלית של קורקינטים חשמליים, הכריזה בשנת 2021 על הקוויק 4 – הדגם החדש ביותר שיצא תחת ידיה של חברת אינוקים. הקוויק 4 מציע שלל יתרונות רבים, וביניהם טווח נסיעה מוגדל המגיע עד 50 ק"מ. אז אם הדגם החדיש הזה מעורר אצלכם עניין – חוות הדעת הנוכחית עשויה לדבר אליכם מאוד.

למעשה הקוויק 4 החדש של חברת אנוקים הוא הדור הרביעי בסדרת הקוויק של החברה, כאשר דגם זה, כמו קודמיו, זוכה להשקעה מרבית בעיצוב, ומאפשר פתיחה וקיפול מהירים לטובת אחסון נוח. לקורקינט יש שלדת אלומיניום חזקה, קלה ועמידה במיוחד מסוג T6-6061. משקלו של הקורקינט 21.5 ק"ג – משקל יחסית גבוה שמקשה מעט על הנשיאה שלו אך מאפשר חווית נסיעה יציבה יותר. מלבד השיפורים שחברת אינוקים ביצעה בדגם זה בתחום העיצוב, לקורקינט יש מסך תצוגה מובנה המציג פרטים שונים על הקורקינט, כמו: טווח, מהירות ומצב סוללה של הקורקינט.

 

המלצות קוויק 4: התרשמות ראשונית

כבר מהתבוננות ראשונית ניתן להבין מיד מדוע הקוויק 4 הוא הדגם הנחשב ביותר של חברת אינוקים, נכון להיום. רוחב הגלגלים, מרחב העמידה, בלם הדיסק, מגני הבוץ וכל המרכיבים הללו פשוט הופכים את הנסיעה לבטוחה ונעימה. אמנם מעט מצחיק לומר את המילה 'בטיחות' לגבי אמצעי תחבורה שנמצא 10 ס"מ מעל גבי הקרקע, אך בפועל הבטיחות נדרשת מאוד במיוחד בכלים כאלה. בהיבט זה חברת אינוקים מספקת מענה ראוי מאוד בקוויק 4, וזה מה שהופך את הדגם הזה לכל כך אהוב. לעומת סדרת הלייט, תחושת היציבות והשליטה בהחלט מורגשות, ויחד עם זאת הרכיבה הרבה יותר קלילה מאשר הרכיבה על ה-OX שבנסיעות הראשונות איתו מרגיש די מפלצתי.

לעומת הדגמים הזולים יותר שקיימים היום בשוק, ההתרשמות הראשונית מהקוויק 4 היא שמדובר על דגם ברמה אחרת לגמרי. בניגוד לקורקינטים הנפוצים שניתן לזהות בכביש (שפעמים רבות ניתן לשמוע את החריקות שלהם במהלך הנסיעה), הרושם שהקוויק 4 נותן הוא שלא מדובר על כלי שעתיד להתפרק בקרוב.

 

ביקורת: אינוקים קוויק 4

כל מי שראה את הקורקינטים החשמליים של חברת אינוקים וודאי שם לב מיד לעיצוב הספורטיבי והאיכותי שמאפיין אותם בצורה עקבית. ניכר לעין שמלבד ההשקעה בכל מערכות הנסיעה והבטיחות החברה שמה לה לדגש להשקיע גם בנראות החזותית של כלי התחבורה. בעניין זה קשה להתעלם מהדגם החדש של אינוקים – הקוויק 4. הדגם מאופיין ככלי ספורטיבי המיועד לנסיעה על כביש-שטח, והוא למעשה "האח הגדול" של משפחת אינוקים.

 

חוות דעת: מה הקוויק 4 מביא איתו לכביש?

הקוויק 4 מציג מנוע חשמלי עוצמתי מתמיד ויחד עם זאת שקט להפליא. כמו כן, סוללת הליתיום-יון האיכותית אחראית על חלוקה חכמה של אנרגיה לגלגל האחורי. המנוע הזה מאפשר לנהגים טווח נסיעה גדול יותר (עד 50 ק"מ) ומומנטום חזק. את הדגם של הקוויק 4 תתקשו לפספס ברחוב, זאת הודות לגלגל המנוע אותו דאגה חברת אינוקים לעצב בדוגמת מבער מטוס, על מנת לשקף את העוצמה שלו.

בנוסף, בדגם הקוויק 4 תוכלו למצוא פטנט ייחודי שנמצא במערכת המתלים וכן שיכוך מלא לטובת יציבות גדולה יותר.

 

סיכום חוות דעת אינוקים קוויק 4

בכל דגם חדש שחברת אינוקים מוציאה היא מצליחה להפתיע אותנו מחדש. האינוקים קוויק 4, הרביעי בסדרת הקוויק, כשמו כן הוא – מציע מהירות, זריזות תגובה, יציבות וחווית נסיעה מן המתקדמות שיש היום בעולם הקורקינטים.

בתקופה בה עומסי התנועה בכבישים הופכים את הנסיעה ברכב לפעולה מייגעת, לא חסכונית ומזהמת, מציאת דרכים חלופיות בדוגמת נסיעה על קורקינט מהווה תחלופה חכמה בהחלט. עם היתרונות הרבים של הקוויק 4 ניתן לנסוע לתחנת הרכבת, לקפל את הקורקינט במהירות, להניחו לידכם במהלך הנסיעה, לפתוח אותו בקלות ולנסוע מתחנת הרכבת עד היעד הסופי שלכם בנוחות מרבית.

אז לא משנה אם אתם סטודנטים, אנשי הייטק שיוצאים לעבודה, לפגישות ולארוחות צהריים, או שאתם פשוט מעוניינים לבצע את הסידורים שלכם בצורה קלילה ונוחה – הקוויק 4, ללא ספק, הוא פתרון אידאלי עבורכם. 

אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הקוויק 4 – אל תהססו לפנות אלינו! 

לרכישת Inokim Quick 4 החדש לחצו כאן