חוות דעת ‏קורקינט חשמלי Xiaomi Mi Electric Scooter S1

‏קורקינט חשמלי Xiaomi Mi Electric Scooter S1

xiaomi me Essential

יצרן: שיאומי

דגם: Mi Electric Scooter S1

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט Mi Electric Scooter S1: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה Mi Electric Scooter S1: עד 30 ק"מ לפי מפרט היצרן
  •         משקל נשיאה מקסימלי של Mi Electric Scooter S1: עד 110 ק"ג
  •         זמן טעינה של Mi Electric Scooter S1 עד קבלת סוללה מלאה: כ-5.5 שעות
  •         משקל עצמי Mi Electric Scooter S1: 12.5 ק"ג
  •         סוללה Mi Electric Scooter S1:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

  •         עוצמת מטען: W71
  •         מתח סוללה: WH280
  •         נפח סוללה: Mah7800
  •         קוטר גלגל: 8.5 אינץ'
  •         עמידות: עמידות לחול, אבק והתזות מים בתקן IP54
  •         מידות מצב פתוח: 108X43X114ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 108X43X49 ס"מ
  •         מבנה שלדה: גוף אלומיניום
  •         גובה מומלץ לרכיבה: 200-120 ס"מ

מה מקבלים באריזה?

  •         קורקינט Mi 1s
  •         מתאם לחשמל
  •         מתאם לניפוח גלגל קדמי
  •         אלן 3" להרכבת הכידון
  •         הוראות הפעלה וכתב אחריות
  •         אחריות: 12 חודשים ע"י יבואן רשמי
  •         מחיר Mi Electric Scooter S1: 1,399 ₪

 

המלצות Mi Electric Scooter S1

עומסי התנועה בכבישים כיום לא עושים כל כך חשק לקחת את הרכב ולצאת החוצה לכבישים הפקוקים. רבות דובר על המציאות המורכבת הזו, אך עד שמציאות זו תבוא על פתרונה ניתן למצוא לנו, האנשים הפרטיים, פתרונות יעילים ונוחים. אחד הפתרונות הטובים ביותר להתמודדות עם עומסי התנועה בכבישים ומחסור החניות באזורים רבים במרכז הארץ הוא על ידי רכיבה בקורקינט חשמלי.

על חברת שיאומי דובר רבות בכל הנוגע למוצרים הטכנולוגיים אותם החברה מייצרת. אולם, לא כולם על מכירים את סדרת הקורקינטים המתקדמת שחברת שיאומי מייצרת. אחד הדגמים המובילים בקטגוריה זו, ובו נתמקד במאמר זה, הוא ה- Mi Electric Scooter S1. הקורקינט הזה מבית שיאומי הוא קורקינט חזק, חכם ובעל טווח נסיעה מרשים. אז אם ברצונכם לקצר את זמני ההתניידות שלכם בכביש, ולהפוך את הנסיעה לעבודה לחווייה נעימה – הקורקינט הזה בהחלט עשוי לעניין אתכם.

 

דגם משופר ויעיל; חוות דעת Mi Electric Scooter S1

ה-S1 למעשה הוא דגם משופר של חברת שיאומי שכולל צג דיגיטאלי בו תוכלו לראות את מהירות הנסיעה שלכם, את מצב הנסיעה שלכם, ועוד כ-6 פרמטרים שונים. הקורקינט ניחן בקיפול מהיר ובפנס אחורי מוגדל. הצג הדיגיטאלי יראה לכם 8 סוגים של נתונים: הספק, מצב מהירות, מצב נעילה וכן מידע אודות הנהיגה אותו תוכלו לראות במבט אחד.

את הקורקינט לוקח לקפל כ-3 שניות, כאשר הוא מתנשא לגובה של 49 ס"מ במצב הקיפול; גודל קומפקטי שמקל עליכם בעת אחסון הקורקינט בתא המטען או במהלך הנשיאה שלו.

לקורקינט יש מערכת בלימה כפולה: מאחור ומלפנים. בשעת בלימה המערכות האחוריות והקדמיות נכנסות לפעולה אחת אחרי השנייה, הן מקצרות את טווח הבלימה ומוודאות שהעצירה שלכם תתבצע בצורה בטוחה. בהיבט זה ה-s1 נותן עבודה מעולה.

 

חוות דעת Mi Electric Scooter S1: קצת אינפורמציה על הקורקינט

בחלק הקדמי של הכידון ניתן לראות חיווי באמצעות תאורה על מצב הסוללה. הסוללה מחזיקה בערך 25 ק"מ במהירות של 25 קמ"ש. ניתן לנסוע במצב החיסכון בסוללה על ידי לחיצה כפולה על כפתור ההדלקה שתדליק לנו נורה ירוקה על הצג.

מצב חיסכון בסוללה יגביל את מהירות הקורקינט ל-16 קמ"ש. כדי להניע את הקורקינט צריך לתת לו דחיפה קטנה עם הרגל ואז ללחוץ למטה עם האגודל בצידו הימני של הכידון. הברקסים והפעמון נמצאים בצידו השמאלי של הכידון. ברגע שלוחצים עם האגודל הקורקינט נע מהר בהדרגה, ולאחר שעוזבים את האגודל הקורקינט מתחיל להאט.

בנוסף, חייבים לומר שלחיצה עם האגודל במשך כל הנסיעה היא לא הכי נוחה, לכן שמחנו להכיר את ה"קרוז קונטרול" שבעצם אומר שלא צריך ללחוץ על המונע כל הזמן. לאחר 5 שניות של לחיצה המנוע ימשיך לעבוד אוטומטית באותה מהירות שהיינו במשך אותן 5 שניות. ניתן להפסיק את מצב הקרוז קונטרול על ידי לחיצה על הבלם או לחיצה נוספת עם האגודל על צידו הימני של הכידון.

 

ה- Mi Electric Scooter S1 מציג: שלל פונקציות יעילות – המלצות

הקורקינט מתחבר לסמארטפון דרך בלוטוס, ומתממשק עם אפליקציה שנקראת Mi home. הפיצ'רים שבאפליקציה יכולים להאריך את חיי הקורקינט ולייעל את פעילות המנוע שלו. באפליקציה ניתן לבצע הרשאות, כמו הדלקת הנורה האחורית של הקורקינט באופן קבוע, או הקרוז קונטרול שהזכרנו קודם. ניתן גם לראות עוד המון נתונים כמו מצב הסוללה, בחירת מידת הצריכה שלה, לעדכן את גרסת התוכנה בקורקינט ואפילו לנעול אותו. נעילת הקורקינט תנעל את הגלגלים שלו, וברגע שמישהו ינסה לגנוב אותו תופעל אזעקה והתראה בסמארטפון. האזעקה תתבטל ברגע שמישהו ירים את הקורקינט עצמו.

אחד היתרונות המשמעותיים של הדגם הזה הוא הגודל שלו. ה-Mi Electric Scooter S1 הוא דגם קטן וקומפקטי שניתן להיכנס איתו אפילו למקומות סגורים. ככה שלא צריך בכלל לדאוג לקשור אותו במקומות פתוחים במידה ונכנסים לקניון או לכל מקום אחר. המשקל של הקורקינט הוא 12.5 ק"ג כך שניתן בקלות להוריד את הכידון, לנעול אותו במקומו ולשאת אותו בידיים.

 

רכיבה מהנה ונעימה – ביקורות Mi Electric Scooter S1

הדלקה וכיבוי פנס הקורקינט ייעשו על ידי לחיצה קצרה על כפתור ההדלקה שלו. משטח הקורקינט צר יחסית כך שאי אפשר להניח שתי רגליים מקבילות, אלא לשים אחת מאחורי השנייה ושהרגל האחורית תהיה בזווית. הקורקינט יחסית רגיש למשטחים אז צריך להיות ערניים ולהימנע מבורות בכבישים או במדרכה. הרכיבה עליו לא מעייפת בשונה מאופניים רגילים מה שמאפשר להגיע איתו לכל מקום שנרצה מבלי להזיע או להיות מותשים. הוא יותר משתלם בהסתכלות ארוכת טווח ביחס לאוטובוס ואפילו יותר מהיר ממנו, וההאצה של הקורקינט אפילו יותר מהירה מאופניים חשמליים.

אנחנו סבורים שהקורקינט החשמלי של שיאומי הוא קורקינט נוח לשימוש, חוסך בזמן ומאפשר ניוד מהיר ממקום למקום.

 

השדרוג הגדול של ה-S1: ביקורת Mi Electric Scooter S1

השדרוג הגדול ביותר בקורקינט הוא תצוגת ה-LED שלו ושלושת מצבי הרכיבה. ל-M365 יש שני מצבי רכיבה בלבד וארבע נקודות מחוון סוללות, מה שהופך אותו לקורקינט ללא תצוגה – חיסרון משמעותי ביחס ל-S1.

אחד המאפיינים הקטנים באופן יחסי אך הראויים לציון בדגם זה הוא, כי הפגוש האחורי של ה-S1 מחובר לבסיס הקורקינט. המבנה הזה מונע מהפגוש לרטוט כאשר רוכבים על משטחים לא אחידים. ואף חשוב מכך, המבנה הזה מונע מהרוכבים לדרוך על הפגוש האחורי בכדי להשתמש בו כבלם.

 

סיכום חוות דעת Mi Electric Scooter S1:

כאמור, עולם הקורקינטים החשמליים בא לספק מענה לאותם אלה שלא מעוניינים לבלות בעמידה בכביש זמן רב. עבור אותם אנשים הקורקינטים החשמליים של חברת שיאומי מתאימים כמו כפפה ליד. ובאופן ספציפי, נראה כי ה-Mi Electric Scooter S1 יכול להיות קורקינט אידאלי עבור רבים. עוצמת הנסיעה, חווית הנסיעה, העיצוב, הצג הנוח, הקומפקטיות ועוד שלל יתרונות שהדגם הזה מביא איתו, פשוט עשויים להפוך את חוויית התנועה שלכם ממקום למקום, לתענוג של ממש.

לבירורים, שאלות וייעוץ מקצועי – מוזמנים ליצור עמנו קשר בהקדם!

לרכישת Xiaomi S1 חדש