חוות דעת שיאומי מי 365 | Xiaomi Mi m365

יצרן: שיאומי

דגם: מי 365

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט מי 365: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה מי 365: עד 30 ק"מ לפי מפרט היצרן
  •         משקל נשיאה מקסימלי של מי 365: עד 100 ק"ג
  •         זמן טעינה של מי 365 עד קבלת סוללה מלאה: כ-5.5 שעות
  •         משקל עצמי מי 365: 12.5 ק"ג
  •         סוללה מי 365:

– סוללה איכותית בטכנולוגיה חדשנית

– מתח סוללה: 280WH

– נפח סוללה: 7800Mah

– סוג סוללה: ליתיום

  •         קוטר גלגל: 8.5 אינץ'
  •         מידות מצב פתוח: 108X113X43ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 108X49X43 ס"מ

מה מקבלים באריזה?

  •         קורקינט M365
  •         צמיג+פנימית
  •         אלן 3" להרכבת כידון
  •         מתאם לניפוח הגלגל הקדמי
  •         הוראות הפעלה
  •         מחיר אינוקים מי 365: 1,648 ₪

 

ביקורות שיאומי 365

לאור מציאות עומסי התנועה בכבישים במדינת ישראל, אין זה פלא שעולם הקורקינטים החשמליים הולך וצובר תאוצה ומקבל מקום של כבוד בחברה, ובעיקר בכבישי העיר תל אביב. הקורקינטים החשמליים אינם נמצאים לבד בזירה שמנסה למצוא פתרונות יעילים לבעיית התנועה. לצידם ניצבים בגאון גם האופניים החשמליים. אולם, לקורקינטים החשמליים יש יתרונות משמעותיים, כאלה שגם לאופניים החשמליים אין – הם נמכרים במחירים נוחים והמשקל שלהם די קל, מה שמאפשר להתנייד איתם ממקום למקום בצורה מהירה. פשוט מקפלים את הקורקינט ומחזיקים אותו ביד.

את חברת שיאומי הציבור הישראלי מכיר בעיקר בהקשר לסמארטפונים שהיא מייצרת, אך למען האמת לחברה הסינית קיים קטלוג מוצרים הרבה יותר רחב, שכולל בין היתר צמידים לטובת מדידת צעדים, אוזניות, מצלמות אקסטרים, שואבים רובוטיים וטלוויזיות. בנוסף לרשימה המכובדת הזו, חברת שיאומי שמה את ידה גם בתחום הקורקינטים החשמליים, כאשר היבואנית המילטון, החלה לשווק בארץ את המי 365.

 

קיפול ועיצוב של שיאומי מי 365 – חוות דעת

המי 365 בנוי מאלומיניום תעופתי (באנגלית: Aerospace aluminum). משקלו של הקורקינט הוא 12.5 ק"ג. אמנם בשוק הקורקינטים הרחב תוכלו למצוא קורקינטים קלים יותר ממנו, אך ללא ספק זהו משקל די סביר שמאפשר להתנייד עם הקורקינט בצורה נוחה גם כשעולים איתו במדרגות.

כאמור, המי 365 מתקפל בקלות ובמהירות. לקורקינט קיימים שני סוגרים שמאפשרים לרוכב לבטל את הנעילה של הכידון ולחבר את הכידון לחלק האחורי – מה שמייצר למעשה ידית נשיאה נוחה. הקיפול של הקורקינט מאוד מהיר, כך שלא תצטרכו לאחר את הרכבת בשל עיכובים מיותרים. הקורקינט מתקפל בצורה מאוד קומפקטית, כך שתוכלו לאחסן את המי 365 בביתכם מבלי שהוא יבלוט בצורה גלויה לעין.

בחלקו העליון של המי 365 ממוקמות ידיות אחיזה שמצופות בגומי רך, ידיות גז, מעצור, פנס המאיר עד טווח של 6 מטרים (סה"כ מספק את העבודה) ופעמון.

למי 365 אין חיבור USB שמאפשר טעינה לסמארטפון וגם לא מסך תצוגה למהירות הנסיעה – חיסרון מסוים שקיים בכלי אך ניתן בהחלט להתגבר עליו.

המי 365 מגיע בשתי אופציות של צבעים לבחירה: שחור או לבן. על מנת לשבור את המראה ולגוון מעט את הצבעים, הכבלים החיצוניים נצבעו בצבע אדום, מה שמעניק לכלי מראה מעט יותר מעוצב.

מעל הגלגל האחורי של המי 365 חברת שיאומי מיקמה תאורת עצירה, שכמובן גם היא בצבע אדום.

 

המלצות: מה מהירות הנסיעה של המי 365?

נראה כי משטח העמידה של המי 365 די צר, אך בפועל הוא בכל זאת נוח לשימוש. המשמעות של משטח עמידה צר היא, שהרגל האחורית של הרוכב צריכה להיות בזווית מעט, תנוחה שלאחר משך זמן מסוים יכולה לגרום לכאב, כך שכנראה הרוכב פשוט ישאיר את הרגל הזו באוויר.

מהירות הנסיעה כפי שציינו בפרטים הטכניים של הכלי מגיעה ל-25 קמ"ש. כאשר הכלי נמצא במצב של חיסכון באנרגיה הכלי יכול להפיק אנרגיה בחזרה, אך גם במצב הזה מהירות הנסיעה תוגבל ל-16 קמ"ש.

בסך הכל המעצורים מבצעים את העבודה באופן טוב, כך שהעצירה פועלת בצורה די מיידית. מבחינת חברת שיאומי, מרחק הבלימה של הכלי הוא 4 מטרים על משטח של אספלט יבש. במי 365 קיימת מערכת בלימה כפולה יחד עם צמיגים שאמורים לבלום זעזועים.

אם ננסה לתמצת ולהגדיר במילה אחת את חווית הנסיעה במי 365, ללא ספק המילה "מהנה" תסכם זאת בצורה הכי טובה.

 

חוות דעת תפעול המי 365

תפעול הקורקינט מתנהל בצורה מאוד פשוטה – עליכם פשוט לדחוף פעם או פעמיים את הכלי עם תחילת הנסיעה, וללחוץ מיד לאחר מכן על ידית הגז.

לאחר לחיצה ממושכת האגודל עשוי להתחיל לכאוב לכם, לכן אנו ממליצים להשתמש ב"קרוז קונטרול" שנותן פתרון פשוט למצב הזה. על מנת להפעיל את ה"קרוז קונטרול" עליכם להיכנס באופן חד פעמי לאפליקציה. בהגדרה האוטומטית התכונה הזו מנוטרלת, עליכם פשוט להפעיל אותה.

לאחר נסיעה של 5 שניות במהירות אחידה, הקרוז קונטרול יתחיל להשמיע צפצוף ולפעול. אם תגעו פעם נוספת בידית המעצורים או בידית הגז – הקרוז קונטרול יפסיק לפעול.

 

ביקורת שיאומי מי 365: מה טווח הנסיעה של הכלי?

בנתוני היצרן החברה מבטיחה שהסוללה תספיק לטווח נסיעה של 30 ק"מ. בפועל הסוללה מספיקה ל-26 ק"מ, נתון יפה ביחס להבטחה. כמובן שטווח הנסיעה יכול להתארך, אך הדבר תלוי מאוד באופן השימוש שלכם בכלי (מהירות הנסיעה ושימוש במצב חיסכון בסוללה).

לגבי הסוללה – הסוללה מגיעה עם קיבולת של 7800Mah (מיליאמפר/שעה). המטען עצמו של המי 365 איננו גדול במיוחד, כך שבמבנה שלו הוא מזכיר יותר את המטענים הישנים של המחשבים הניידים. באמצעות מכוון שממוקם על גבי הקורקינט עצמו, תוכלו לעקוב אחר המצב של הסוללה. המכוון מציג 4 נורות לבנות שיסייעו לכם לעקוב אחר מצב הסוללה. באמצעות האפליקציה תוכלו לדעת מה מצב הסוללה מבחינת אחוזים, וכן כמה קילומטרים נותרו לכם עד הטעינה הבאה. זמן הטעינה של המי 365 מוערך בכ-5 שעות.

 

המלצות מי 365: איזה מידע תוכלו לקבל דרך האפליקציה?

במי 365 חברת שיאומי מציעה לרוכבים חיבור לסמארטפון, אך עליכם להיות יצירתיים במחשבה היכן להניח אותו, זאת מפני שאין לכלי מקום ייעודי בו ניתן להניח את הסמארטפון. באמצעות האפליקציה הנקראת Mi Home תוכלו להתחבר לקורקינט בתקשורת בלוטוס. האפליקציה תספק לכם תצוגה עם מידע אודות הנסיעה, מהירות הנסיעה הנוכחית, מצב סוללה (באחוזים) ומהירות נסיעה ממוצעת. דרך האפליקציה תוכלו להוריד עדכוני קושחה וכן נתונים לגבי הקילומטראז' של הכלי.

 

סיכום חוות דעת שיאומי מי 365:

לסיכום, השיאומי מי 365 הוא ללא ספק קורקינט מוצלח מאוד, גם אם לא מדובר על הכלי החזק ביותר שיש לשוק הקורקינטים כיום להציע. הקורקינט נחמד למראה, בעל עיצוב עדין, די קל לנשיאה ומספק חוויית נסיעה גבוהה מאוד. עם משטח עמידה מעט יותר רחב, חוויית הנסיעה הייתה מהנה עוד יותר.

אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על השיאומי מי 365 – אל תהססו לפנות אלינו!