חוות דעת COBRA Scooter T10 / קורקינט חשמלי קוברה T10

יצרן: קוברה

דגם: COBRA Scooter T10

COBRA Scooter T10

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט COBRA Scooter T10: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה COBRA Scooter T10: 65 ק"מ*

*טווח הנסיעה משוער ונמדד על ידי רוכב במשקל 80 ק"ג, במישור, ללא עליות, ובהילוך ראשון.

  •         משקל נשיאה מקסימלי של COBRA Scooter T10: עד 110 ק"ג
  •         זמן טעינה של COBRA Scooter T10 עד קבלת סוללה מלאה: כ-8 שעות
  •         משקל עצמי COBRA Scooter T10: 29 ק"ג
  •         סוללה COBRA Scooter T10:
  •         סוללה עוצמתית 48V/19Ah
  •         קוטר גלגל: 10 אינץ'
  •         שלדה: אלומיניום שילדה: אלומיניום סגסוגת 6061
  •         מידות מצב פתוח: 123*68*128 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 281*68*53 ס"מ
  •         אחריות: 12 חודשים
  •         מחיר COBRA Scooter T10 : 8,100 ₪

 

COBRA Scooter T10 – חוות דעת

חברת קוברה ידועה כחברה בעלת קורקינטים מליגה אחרת. דגם האקסטרים של חברת קוברה מביא איתו שלל יתרונות שלא תמצאו בקורקינטים הסטנדרטיים שנמצאים היום בשוק. אם תדפדפו קצת בבלוגים הנחשבים ביותר בעולם, תוכלו לראות שחברת קוברה זוכה לתארים ומחמאות לרוב, עד שהיא הוכתרה על ידי המגזין המוביל והמקצועי בעולם Electric Scooter Guide כחברת הקורקינטים המתקדמת ביותר בעולם. סקירה קצרה של הקוברה T10, אחד הדגמים המובילים של החברה הזו, תדגים לכם עד כמה הדגם הזה ייחודי ובעל שכלולים, כזה שקשה למצוא בנוף הקורקינטים בארץ.

הדגם T10 משלב בקורקינט טכנולוגיות שונות מעולמות אחרים לגמרי, כמו עולם מרוצי האופנועים. ב-T10 יש מערכת בלימה הידראולית, מערכת דיסקים מחוררים לטובת התקררות מהירה, וכן מנוע בראשלס בעל טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, לכלי יש מערכת שיכוך הידראולית כפולה ומתכווננת בהתאמה אישית, ובשילוב צמיגים פנאומטיים.

כל המרכיבים הללו מייצרים פשוט כלי מושלם עם נוחות רכיבה אופטימלית. על פי מיטב המומחים, הדגם הזה זכה לכינוי ה"מפלצת", ולא לחינם – מדובר בכלי בעל איכויות יוצאות מגדר הרגיל, שמספקות הן לאלו שזקוקים לנסיעה שגרתית והן לחובבי הכביש, חוויית נסיעה פשוט מהנה!

 

COBRA Scooter T10 יתרונות ייחודיים – ביקורת

מי שעוקב בקפידה אחר הדגמים של חברת קוברה, וודאי שם לב שהושקעו בפיתוח הכלים משאבים רבים. באמצעות צוות מהנדסים בעל ניסיון, דגמי הקוברה הגיעו לרמת ביצוע ופיתוח אופטימלית, כך שדגמי החברות מובילים כיום כמעט ללא תחרות בענף הקורקינטים המתקדמים. מלבד האיכויות הטכניות בהן ניחן הכלי, קשה שלא להתעלם מהעובדה שהכלי פותח בצורה מדהימה גם מבחינת הנדסת אנוש. השילוב הזה, בין אנשי מקצוע איכותיים לבין חומרי גלם ורכיבים מתקדמים פשוט בא לידי ביטוי בצורה מופלאה ב-T10.

 

חוות דעת: מהם היתרונות המרכזיים של ה- COBRA Scooter T10?

  1. שיכוך: לכלי יש מתלה קדמי ייחודי משולב (הידראולי וקפיץ). את עוצמת הבלימה ניתן לכוונן לפי אופי הנסיעה בו אתם מעוניינים. כמו כן, לכלי יש גם מערכת שיכוך אחורית שגם היא משולבת וגם אותה ניתן לכוונן במידת הצורך.
  2. נוחות: בזכות המתלים האחוריים והקדמיים שמשולבים ב-2 טכנולוגיות, הופך הקורקינט להיות כלי בעל חווית נהיגה מושלמת ורכה.
  3. אבטחה: נעילת הכלי מתבצעת על ידי מפתח ייחודי בעל מפסק.
  4. בטיחות: לכלי יש מערכת בלימה משולשת: דיסק קדמי ואחורי מחוררים וכן בולם אלקטרו-מגנטי שנמצא במנוע. עם המערכת הזו יחד עם מערכת המתלים הייחודית לדגם הזה, הרוכבים בכלי נהנים ממרחק בלימה בטיחותי ומופחת במיוחד.
  5. תאורה: ל-T10 יש תאורה עוצמתית שמורכבת מ-3 פנסים קדמיים, וכן מתאורת לד ייחודית שנמצאת בעמוד הכידון, תאורה שמקנה לכלי נראות מקסימלית. כמו כן לכלי יש שני פנסים אחוריים ופנס עצירה שמופעלים בזמן בלימה.
  6. ביצועים: על גבי הצג הצבעוני שיש לכלי תוכלו לראות פונקציות רבות, כגון: מד סוללה, בקרת מהירות, בקרת שיוט ומד מהירות נסיעה. הדגם הזה פשוט יאפשר לכם לשלוט במצבי נסיעה שונים, והכל בהתאם לצורך שלכם.
  7. אחסנה וקיפול נוחים וקלים: ל-T10 יש מנגנון קיפול נוח, קל ומהיר. באמצעות הידית תוכלו לקפל את הכלי בקלות בלי כל מאמץ. המשקל הסביר של הכלי ומידותיו הקומפקטיות מאפשרות לקחת אותו בקלות אפילו בתחבורה ציבורית. כמו כן, תוכלו לקפל את הכלי ולאחסן אותו בצורה אסתטית מצד לשולחן במשרד, מבלי שהוא יבלוט לעיניים.

 

סיכום ביקורת COBRA Scooter T10:

הדגמים החדשים של חברת קוברה לא מפסיקים להפתיע אותנו, כאשר כל דגם חדש שהחברה משווקת נראה "Monster" יותר מהשני. ה- COBRA Scooter T10 הוא ללא ספק אחד הקורקינטים המתקדמים שיש היום לענף הקורקינטים להציע. הרכיבים הרבים שיש לכלי הזה, נוחות הנסיעה והחוויה המהנה שהכלי הזה מספק פשוט הופכים את הכלי הזה למושלם. אומנם המחיר של ה-COBRA Scooter T10 יחסית יקר ביחס לקורקינטים הפשוטים יותר שניתן להשיג היום, אך למי שמחפש חווית נסיעה גבוהה מהרגיל – הכלי הזה פשוט לא יאכזב אותו.

לבירורים, שאלות וייעוץ מקצועי – צרו עמנו קשר ואנו נשיב לכם בהקדם!

לרכישת Cobra T10 חדש