חוות דעת COBRA Scooter S10 / קורקינט חשמלי COBRA S10

cobra s10

יצרן: קוברה

דגם: COBRA Scooter S10

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט COBRA Scooter S10: עד 25 קמ"ש עפ"י תקן
  •         טווח מרחק נסיעה COBRA Scooter S10: (45 ק"מ)

*טווח הנסיעה משוער ונמדד על ידי רוכב במשקל 80 ק"ג, במישור, ללא עליות, ובהילוך ראשון.

  •         משקל נשיאה מקסימלי של COBRA Scooter S10: עד 110 ק"ג
  •         זמן טעינה של COBRA Scooter S10 עד קבלת סוללה מלאה: כ-8 שעות
  •         משקל עצמי COBRA Scooter S10: (22 ק"ג)
  •         סוללה: סוללה עוצמתית של המותג V / 13Ah XKD48
  •         קוטר גלגל: 10 אינץ'
  •         שלדה: אלומיניום תעופתי
  •     מידות מצב פתוח: 114*57*120 ס"מ
  •     מידות מצב מקופל: 123*27*50 ס"מ
  •         אחריות: 12 חודשים
  •         מחיר COBRA Scooter S10 : 4,650 ₪

 

ביקורת COBRA Scooter S10 – הפתרון האידאלי לעומסי התנועה

למי שיוצא לנסוע רבות בכבישים, ובייחוד בכבישי המרכז, וודאי שם לב לעומסי התנועה הכבדים שקיימים בכבישים בחלקים ניכרים משעות היממה. אזורים אלה, השופעים במשרדים, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, אזורי מסחר ותיירות וכמובן – אזורי מגורים, הופכים את הכבישים להיות פקוקים ועמוסים מאוד. במצב הזה, נסיעה קצרה שבמצב רגיל צריכה לקחת כמה דקות בודדות, הופכת להיות "הרפתקה" שלמה. בזמן שמשרד התחבורה מנסה לייצר כל מיני פתרונות לעומסים הללו, פתרונות שאת השפעתן נוכל לראות ככל הנראה רק בטווח הרחוק, קיימת אפשרות ללכת על פתרון גם לטווח הקרוב.

האופניים החשמליים והקורקינטים החשמליים מזמן הפכו להיות מוצר צריכה בסיסי עבור רבים מאנשי המרכז, ולא רק. באמצעות הכלים הללו אין צורך להמתין בפקקים, לחפש מקומות חנייה, להוציא כספים על דלק וחניונים, וברמה הפשוטה ביותר – פשוט לחסוך לכם המון כאב ראש.

 

המלצות COBRA Scooter S10 – יתרון משמעותי על פני אופניים חשמליים!

חשוב לדעת: לקורקינטים החשמליים יש יתרון משמעותי על פני האופניים החשמליים. בעוד לאופניים החשמליים יש מסיביות גדולה וכמעט תמיד תצטרכו לקשור אותם לעמוד אקראי בדרך, הרי שלקורקינטים החשמליים יש יתרון משמעותי מבחינת המשקל. אמנם ישנם קורקינטים מסוגים שונים המתאימים לטווחי נסיעה שונים, ובהתאם לכך משתנה המשקל שלהם, אך ניתן לומר באופן גורף שהקורקינטים החשמליים נוחים מאוד מבחינת התניידות. עם הקורקינטים של חברת קוברה תוכלו לעלות לרכבת, להניח את הכלי מתחת למושב שלכם, להרכיב אותו בזריזות עם סיום הנסיעה, להגיע למשרד ולקפל אותו שוב. עם הקורקינטים של חברת קוברה הרכיבה הופכת להיות פשוט מהנה.

 

ביקורות COBRA Scooter S10 – דגם איכותי ופופולארי

הדגם S10 של חברת קוברה הוא אחד הדגמים המדוברים ביותר בבלוגים הפופולאריים. דגם זה זוכה לביקורות חיוביות רבות ולתארים רבים. ה-S10 הוא למעשה דגם אורבני ומקצועי שמשלב באופן מושלם בין רמת ביצוע גבוהה מאוד לבין נוחות נסיעה אופטימלית. הכלי ניחן במערכת שיכוך מלאה בעלת מתלים אחוריים הידראוליים וכן במתלה קדמי איכותי לטובת שיכוך נוסף. למי שלא שם לב לנתונים הטכניים, ל- S10 יש צמיגים פנאומטיים המשפיעים רבות על חוויית הנסיעה.

אז למי הכלי הזה מיועד? נודה על האמת, אם אתם מחפשים כלי מינימליסטי, כזה שלא מספק חוויית נסיעה גבוהה אלא מתן שירות קצר טווח וספציפי, ה-S10 לא בהכרח יענה לצורך שלכם. יש לזכור, חברת קוברה מייצרת קורקינטים ברמה גבוהה מאוד, כך שמי שמעוניין ליהנות באמת מחוויית נסיעה גבוהה – ימצא את עצמו רוכב על ה-S10. הדגם הזה עוצמתי ביותר, בעל נוחות רכיבה גבוהה, עם מנוע 'בראשלס' ובטכנולוגיה מתקדמת ביותר.

 

המלצות COBRA Scooter S10

ל-S10 יש סוללה עוצמתית בעלת טווח נסיעה גדול ביחס לשאר הקורקינטים החשמליים שקיימים בשוק (עד 45 ק"מ). המשקל של הכלי הוא די נוח ביחס לביצועים שלו (22 ק"ג). אמנם אם תעשו חיפוש קל באינטרנט על דגמים קלים יותר סביר להניח שלא תתקשו למצוא כאלה, אך בהתאם לביצועים ולמערכות שיש לכלי הזה – המשקל שלו בהחלט סביר. עם 22 ק"ג ניתן להתנייד בקלות, ואף להוביל ולאחסן את הכלי בצורה די יעילה.

מבחינת עיצוב – אין ספק שחברת קוברה השקיעה באופן ניכר לעין בכל הקשור לעיצוב של הקורקינטים שלה. אולם לא רק העיצוב מדבר בעד עצמו אלא כל הממשק בין הכלי לבין הרוכב מעורר התפעלות. ניכר כי החברה העסיקה את מיטב המוחות בתחום הנדסת אנוש בכדי לייצר ללקוחות החברה את המוצרים האיכותיים והנוחים ביותר. איכות החומרים, רמת הביצוע והחשיבה מאחורי כל פרט בכלי פשוט הופכים אותו למוצר כה אהוב.

 

סיכום חוות דעת COBRA Scooter S10

ה-Cobra S10 הוא סוס עבודה אמיתי בגודל קומפקטי. לדגם הזה יש בולמי זעזועים המשולבים בעמוד ההגה הקדמי, וכן סט מתלים הידראוליים אחוריים מתוחכמים המעוצבים להפליא. ה-S10 מגיע עם גלגלים פנאומטיים בגודל של 10 אינץ', בלמי דיסק אחוריים וקדמיים, ובטיחות נסיעה גבוהה מאוד. כל אלה, לצד המנוע העוצמתי והסוללה האיכותית מגיעים אליכם במחיר משכנע מאוד.

לרכישת Cobra S10 חדש