חוות דעת ZERO Scooter Z9 / קורקינט חשמלי zero Z9

יצרן: זירו

דגם: ZERO Scooter Z9

פרטים טכניים:

  •         מהירות קורקינט ZERO Scooter Z9: עד 25 קמ"ש
  •         טווח מרחק נסיעה ZERO Scooter Z9: כ-45 ק"מ*

*טווח הנסיעה משוער ונמדד על ידי רוכב במשקל 80 ק"ג, במישור, ללא עליות, ובהילוך ראשון.

  •         משקל נשיאה מקסימלי של ZERO Scooter Z9: עד 110 ק"ג
  •         זמן טעינה של ZERO Scooter Z9  עד קבלת סוללה מלאה: 6-4 שעות
  •         משקל עצמי ZERO Scooter Z9: 19 ק"ג
  •         סוללה ZERO Scooter Z9:
  •         סוללה עוצמתית של המותג XKD 48V/13Ah
  •         מתח: 48V / 13Ah
  •         קוטר גלגל: 9 אינץ'
  •         שלדה: אלומיניום תעופתי
  •         מידות מצב פתוח: 105*57*120 ס"מ
  •         מידות מצב מקופל: 117*19*36 ס"מ
  •         אחריות: 12 חודשים
  •         מחיר ZERO Scooter Z9 : 5,590 ₪

 

ביקורת ZERO Scooter Z9

מי שעוקב באופן תדיר אחר דירוגי הקורקינטים החשמליים, וודאי שם לב לכך שה-Zero 9 נמצא בדירוגים גבוהים במגוון רחב של קטגוריות. האמת היא, שהמיקום הזה מוצדק מסיבות רבות: ל- Zero 9 יש איכות בנייה פשוט נהדרת, הוא בעל עוצמה רבה שעומדת באתגרי נסיעה שונים ובעליות חדות, וטווח הנסיעה שלו צפוי להספיק גם לנסיעות ארוכות יותר מהרגיל שאתם עתידים לנסוע. כל הטוב הזה מגיע בכלי ששוקל 19 ק"ג, בעל 3 מערכות בלימה, ומגיע לטווח נסיעה של 45 ק"מ. הנתונים הללו, ללא ספק, מסבירים מדוע הקורקינט הזה הוא אחד הכלים האהובים ביותר בשוק.

אז במידה ואתם מחפשים קורקינט איכותי ויציב מצד אחד, וכזה שניתן לשאת אותו בידיים מדי פעם בצורה סבירה מצד שני – ה-Zero 9 הוא ללא ספק הכתובת הנכונה עבורכם. יש לקורקינט הזה מאפייני בטיחות חזקים, איכות בנייה גבוהה, וחוויית נסיעה גבוהה שפשוט הופכים את הכלי הזה לכלי עמיד, מהנה ושימושי באופן יום יומי.

 

תאוצה ZERO Scooter Z9 המלצות

המנוע האחורי של ה-Zero 9 על פי נתוני היצרן הוא 600 וואט, ובשיאו הוא יכול לתת כוח של 1,200 וואט. במבחני האצה, ה-Zero 9 הגיע ל-15 קמ"ש ב 4.2 שניות; 20 קמ"ש ב-7.1 שניות; ו-25 קמ"ש ב 11.8 שניות. הנתונים הללו מהירים באופן משמעותי ממהירות של קורקינט חשמלי קלאסי. ובכן, מבחינת הנתונים הללו אין ספק שמדובר בכלי בעל יכולות גבוהות מאוד.

מבחינת המנוע. לרוב המנוע שקט ולא מורגש, חוץ מהשלבים של המהירויות הנמוכות בהם תשמעו את המנוע קצת יותר. אולם לאחר שתטפסו מעט במהירות הרעש פשוט ילך ויפחת, כך שבפועל בפרספקטיבה של נסיעה שלמה אתם לא אמורים להרגיש אותו יותר מדי.

 

איכות נסיעה ZERO Scooter Z9 ביקורות

ל- Zero 9 יש צמיגים פניאומטיים גדולים (9 אינץ') שמתגברים באופן מצוין על בליטות ומהמורות שעלולות לגרום נזק לקורקינט בעל צמיגים קטנים יותר. מלבד זאת, חוויית הנסיעה עם צמיגים כאלה משתפרת פלאים ונותנת תחושה של מגע 'מרופד' של הקורקינט עם הכביש.

בשילוב של הצמיגים הפנאומטיים יחד עם מתלי הקפיץ הקדמיים והאחוריים, אתם עשויים לחוות נסיעה נוחה ובטוחה מאוד.

 

איכות בנייה ZERO Scooter Z9 חוות דעת

כפי שציינו, ה-Zero 9 הוא קורקינט מוצק, יציב, בנוי היטב ובעל עיצוב נקי. ניכר לעין שחברת Zero משקיעה מאוד בכלים שלה, מפיקה לקחים מדגם לדגם ופשוט משתפרת עם הזמן. אחת התוספות המשמעותיות שיש בכלי זה היא המעבר לסוללות המותג LG.

אז מבחינת איכות הבנייה הקורקינט הזה בנוי מצוין ללא ספק, הוא שקט, המנוע שלו לא משמיע רעשים שיוציאו אתכם מריכוז במהלך הרכיבה, הוא חזק במיוחד, ובקיצור: נותן תחושה של ביטחון.

יחד עם זאת, יש לציין שבמהלך נסיעה ארוכה ייתכן והכידון מעט יתרופף לכם. במידה והדבר יקרה לכם, אין צורך להיכנס ללחץ אלא פשוט להדק אותו בחזרה. בכל אופן, זה לא משהו שגובל בסכנה בטיחותית.

 

סיכום חוות דעת Zero 9

בימים בהם הכבישים עמוסים ופקוקים, ומציאת חנייה היא משימה של ממש, עולם הקורקינטים החשמליים מספק מענה מושלם לרבים מאזרחי ישראל. בקטגוריה זו של הקורקינטים החשמליים קשה להתעלם מה-Zero 9, אחד הקורקינטים המתקדמים והאהובים ביותר שקיימים בשוק כיום. היציבות שהכלי מעניק, יחד עם העיצוב העדין והעוצמה שהוא נותן, פשוט הופכים אותו לכלי אפקטיבי עבור רבים. אז במידה ואתם מעוניינים לקבל קורקינט מעט יותר מתקדם מהקורקינטים הפשוטים שיש בשוק, ה-Zero 9 בהחלט עשוי לעניין אתכם.

לבירורים, שאלות וייעוץ מקצועי – צרו עמנו קשר ואנו נשיב לכם בהקדם!